رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شماره ۳۲ ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه مهرماه ۹۸ به صورت الکترونیکی منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ نسخه الکترونیکی ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد با موضوع «بررسی آیین‌های مذهبی در سینمای ایران» منتشر شد. […]

شماره ۳۲ ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه مهرماه ۹۸ به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ نسخه الکترونیکی ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد با موضوع «بررسی آیین‌های مذهبی در سینمای ایران» منتشر شد.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌های حوزه هنری در مهرماه ۹۸، به موضوعاتی چون: یادداشت یک با سینما از حماسه اربعین جامانده است، گزارش نشست هم اندیشی «بررسی آیین‌های مذهبی در سینمای ایران»، گفت و گو با چند سینماگر پیرامون درجه بندی سنی فیلم‌های سینمایی، انتشار گفت و گو نوشت از سه سینماگر با موضوع اربعین و سینمای دینی، گزارشی از فعالیت‌های موسسه بهمن سبز، گزارش هشتمین نشست «فیلمنامه فیلم»، نگاهی به عملکرد بخش بین‌الملل سازمان سینمایی حوزه هنری، اختصاص پرونده این شماره از ماهنامه به بانگ جامع اطلاعات سینمایی ایران و … پرداخته شده است.

مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. فاطمه پزشکی، مریم اکبرلو، مرضیه فرزعلیان، امید عشریه، غفور پورغفور، الناز نعمتی، حامد نیکومرام، محمدرسول ظهیری، محمدعلی حیدری و نرگس ساجد در بخش تحریریه و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

لینک دانلود ماهنامه: http://bit.ly/36tSipn

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار