رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه 2 دی 1398 - 21:40
  • کد خبر : 41316
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «از میان مردگان» از جهان هستی،کارما و مرگ می گوید

سمیه مطلبی کارگردان نمایش «از میان مردگان» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: خانواده ای که در مغازه ابزار مرگ و خودکشی می فروشند و یک سری اتفاق هایی که در آن رخ می دهد و در نهایت به از هم گسستگی خانواده منجر شده و به نوعی […]

سمیه مطلبی کارگردان نمایش «از میان مردگان» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: خانواده ای که در مغازه ابزار مرگ و خودکشی می فروشند و یک سری اتفاق هایی که در آن رخ می دهد و در نهایت به از هم گسستگی خانواده منجر شده و به نوعی بیانگر قوانینی از جهان هستی، کارما و مرگ است.


وی در ادامه افزود: متاسفانه من شهریور ماه یک نمایشنامه ای رو شروع کردم که نتوانستم مجوز آن را کسب کنم و بعد از آن روی نمایش «از میان مردگان» کار را آغاز کردم و با خانم محمدبیگی نویسنده همین نمایشنامه ،متن را ویرایش کردیم و استارت کار آغاز شد و در مدت زمان بسیار کمی حدود دو ماه توانستم روی این نمایش کار کنم و عوامل نمایش نیز تمام تلاش خود را کردند که نتیجه خوبی هم داد.
مطلبی سخن از سابقه خود به میان آورد و افزود: کارهای قبلی من رادیو تئاتر، نمایشنامه خوانی و اجرا خوانی بود و اولین تجربه کارگردانی صحنه من «از میان مردگان» است.
وی به مشکلات نمایش اشاره کرد و گفت: زمان تمرین ما بسیار کم بود چون پرسوناژ کار زیاد بود و من مجبور شدم خودم نیز در کار بازی کنم و علیرغم میل باطنی خود مجبور شدم نقش اول رو ایفا نمایم و دیگر مشکلی که در این نمایش با آن روبرو شدم کنسل شدن حضور دو بازیگر نمایش درست ۴۸ ساعت قبل از اجرای اصلی که جایگزین کردن آنها کار بسیار سختی بود.
کارگردان این نمایش از کارهایی که در پیش رو دارد گفت و افزود: به احتمال بسیار زیاد روی نمایشنامه ای که خود نوشته ام و برداشت آزاد از ملت عشق دارد، کار خواهم کرد و این دفعه فقط در نقش کارگردان خواهم بود.


شیما محمد بیگی نویسنده نمایش «از میان مردگان» نویسنده توانمند سینما و تلویزیون است که در آثاری همچون سریال تلویزیونی «دست به نقد»، فیلم سینمایی «دینامیت» فعالیت داشته است.
عواملی که در نمایش «آز میان مردگان» نقش داشتند به ترتیب: نویسنده: شیما محمدبیگی،کارگردان: سمیه مطلبی،بازیگران: علیرضا یگانگی، سمیه مطلبی، دنیا مستعلمی، فرزاد صبارو، حمیدرضا بوسعدی، حسین عماری، سروش پارسا، سپهر جاویدیان، فرید لطفی، شادی احدی فر،تهیه کننده: علیرضا یگانگی،مجری طرح: انوشه زاهدی،بازیگران خردسال: یسنا رزمی، شاینا تقی نیا،طراح نور: ایمان نظری،عکاس: رضا نجیب، ساحل سبزعلی،هنگ‌درام: امیر سیدی،پیانو و طراح پوستر: حسین عماری،ساخت تیزر: مهدی مرادی،روابط عمومی: ناصر ارباب
سینماخانه / عکاس و خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار