رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
قسمت هشتم «کرگدن» توزیع شد

روزهای پایانی تصویربرداری «کرگدن»

تصویربرداری سریال نمایش خانگی «کرگدن» به روزهای پایانی خود نزدیک شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، هشتمین قسمت از سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری امروز (۷ دی‌ماه) وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. در حال حاضر تصویربرداری این مجموعه پس از حدود هشت ماه به […]

تصویربرداری سریال نمایش خانگی «کرگدن» به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، هشتمین قسمت از سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری امروز (۷ دی‌ماه) وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. در حال حاضر تصویربرداری این مجموعه پس از حدود هشت ماه به روزهای پایانی خود رسیده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، سکانس فینال کار اواخر دی‌ماه در لوکیشنی واقع در مرکز شهر مقابل دوربین خواهد رفت.
همزمان با تولید مراحل فنی سریال نیز در حال پیگیری است تا قسمت‌های آتی برای توزیع آماده باشند.
مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهى ها، هدی زین‌العابدین، پوریا رحیمی‌سام، بانیپال شومون و محمد امین (با هنرمندی) الهام کردا، ستاره پسیانى و کاظم سیاحی (با حضور ) نادر فلاح، مهدى کوشکى، مجید آقاکریمى، معصومه قاسمى‌پور و شراره دولت آبادى گروه بازیگران «کرگدن» را تشکیل می‌دهند.
پخش این سریال بر عهده موسسه سرو رسانه پارسیان است. مهدی یاری نیز به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد. مهرداد کورش‌نیا و علی اصغری نیز نویسندگان این سریال هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار