رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

با حلول ماه شعبان المعظم ، شبکه قرآن و معارف سیما پویش ختم جمعی صلوات را به نیت تعجیل در امر فرج و سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع گرفتاری و گشایش در امور مردم انجام می دهد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با حلول ماه […]

با حلول ماه شعبان المعظم ، شبکه قرآن و معارف سیما پویش ختم جمعی صلوات را به نیت تعجیل در امر فرج و سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع گرفتاری و گشایش در امور مردم انجام می دهد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با حلول ماه مبارک شعبان، پویش معنوی ختم جمعی صلوات به نیّت تعجیل در امر فرج و سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع گرفتاری و گشایش در امور مردم در پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما راه اندازی شد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت تعداد صلوات ختم شده‌ی خود از شب اول ماه شعبان تا پایان این ماه شریف به پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس https://qurantv.ir/khatmsalavat و یا در پست صفحه مجازی شبکه به آدرس qtv_irib@ مراجعه نمایند.
خاطر نشان می سازد پویش قرائت سوره حمد برای سلامتی مردم و مدافعان سلامت که از اول ماه رجب راه اندازی شده همچنان در صفحه پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس https://qurantv.ir/khatmhamd برقرار می باشد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار