رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، شبکه آی فیلم معاونت برون مرزی در فصل زمستان به عنوان دومین انتخاب تماشاگران تلویزیون معرفی شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، بر اساس این نظرسنجی، بییندگان تلویزیون در پاسخ به این سوال که «اگر قرار باشد فقط یک شبکه […]

بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، شبکه آی فیلم معاونت برون مرزی در فصل زمستان به عنوان دومین انتخاب تماشاگران تلویزیون معرفی شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، بر اساس این نظرسنجی، بییندگان تلویزیون در پاسخ به این سوال که «اگر قرار باشد فقط یک شبکه را تماشا کنید، کدام شبکه را انتخاب می کنید»، بعد از شبکه سه سیما که ۳۵.۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد، به شبکه آی فیلم معاونت برون مرزی با ۱۱.۷ درصد رای دادند. حدود ۵۵.۲ درصد از این افراد، دلیل خود را برای این انتخاب ها، سرگرمی و تفریح عنوان کردند.

همچنین میزان مخاطبان شبکه آی فیلم در فصل زمستان ۱۳۹۸ حدود ۳۶ درصد عنوان شد که این شبکه را بعد از شبکه سه، خبر معاونت سیاسی، شبکه یک، شبکه دو و شبکه نسیم در جایگاه بعدی پرمخاطب‌ترین ها قرار می دهد.

طبق نظر حدود ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، تلویزیون در فصل زمستان محبوب‌ترین رسانه بوده و بدنبال آن، اینترنت با ۱۶ درصد، شبکه های اجتماعی با ۱۳ درصد، ماهواره با ۹ درصد، رادیو با ۵ درصد و روزنامه و مجلات با ۲ درصد در رده های بعدی جای گرفتند.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار