رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

دولت آمریکا مجموعه گسترده ای از دستورالعمل ها را با ذکر جزئیات صادر کرده که اقتصاد ایالات متحده در چه زمان و چگونه در جریان بحران شیوع ویروس کرونا به کار خود ادامه دهد. به نقل از ورایتی، دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا اعلام کرد که سینماها می توانند از ماه های آینده به تدریج باز […]

دولت آمریکا مجموعه گسترده ای از دستورالعمل ها را با ذکر جزئیات صادر کرده که اقتصاد ایالات متحده در چه زمان و چگونه در جریان بحران شیوع ویروس کرونا به کار خود ادامه دهد.

به نقل از ورایتی، دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا اعلام کرد که سینماها می توانند از ماه های آینده به تدریج باز شوند و بخصوص فیلمهای موفق و پرفروش باید با سرعت کمتری برگردند.

دولت آمریکا اعلام کرد مجموعه ای گسترده از دستورالعمل ها را با ذکر جزئیات صادر خواهد کرد که اقتصاد ایالات متحده در چه زمان و چگونه در جریان بحران شیوع ویروس کرونا به کار خود ادامه دهد. این خبر چراغ امیدی برای سینماداران آمریکا محسوب می شود که در پی شیوع کرونا و تعطیلی سالن های سینما در معرض نابودی قرار گرفته اند.

در این دستورالعمل آمده که حتی اگر سالن های سینما به طور کامل بازگشایی شوند بخاطر وجود شرایط پاندمی کرونا ماهها زمان خواهد برد تا فیلم های بسیار پربیننده و موفق اکران شوند.

شرکت سینماهای زنجیره ای Cinemark پیش بینی کرده که مردم از اوایل ماه جولای به سینماها باز خواهند گشت. با این وجود هنوز نشانه و یا تاریخ مشخصی از روشن شدن چراغ سینماهای آمریکا دیده نمی شود.

بازگشایی سینماها بین ایالت ها مختلف خواهد بود به این معنی که ایالاتی که کمتر در معرض آسیب ویروس کرونا قرار گرفته اند زودتر می توانند سالن های خود را بازگشایی کنند اما جاهایی مانند نیویورک و نیوجرسی که آسیب شدید از کرونا متحمل شده اند ممکن است تا مدتی طولانی سینماهایشان بازگشایی نشود.در این صورت استودیوها انگیزه بسیار کمی برای پخش مهمترین فیلمهای خود بدون بازارهای بزرگ در ایالات متحده خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار