رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با انجام آخرین مراحل فنی فیلم کوتاه مسافر به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا محمدخانی ازتیزر این اثر رونمایی شد. دراین فیلم که فیلمنامه آن را حمید عبدالحسینی و محمدرضا محمدخانی نوشته اند؛ محمد قائم مقامی و نازنین ایمان به ایفای نقش می پردازند […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با انجام آخرین مراحل فنی فیلم کوتاه مسافر به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا محمدخانی ازتیزر این اثر رونمایی شد.

دراین فیلم که فیلمنامه آن را حمید عبدالحسینی و محمدرضا محمدخانی نوشته اند؛ محمد قائم مقامی و نازنین ایمان به ایفای نقش می پردازند ودر خلاصه داستان آن آمده:
باشنیدن صدای دربست زدم روی ترمز
مسافر سوارشد ولی …
فیلم کوتاه مسافر با طراحی و مشاوره حمید عبدالحسینی به عنوان محصولی از گروه هنری مکعب، به زودی جهت اکران های داخلی و بین المللی در جشنواره های مختلف آماده ی نمایش خواهد شد.
فهرست سایر عوامل این پروژه بدین شرح است: مجری طرح: حمید عبدالحسینی، تصویر: سیامک خانقلی، صدا: علیرضا پرتوی، تدوین: محمدرضا محمدخانی، چهره پرداز: شقایق عوض زاده، منشی صحنه: آرام طالشی، عکس: آزاده حسین مردی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار