رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

مرتضی شایسته مدیر پخش شرکت «هدایت فیلم» با اشاره به تجربه «خروج» و «طلا» در اکران اینترنتی اظهار کرد: اکران «طلا» و «خروج» به شکل آنلاین نشان داد که این نوع نمایش تجربه بدی نیست و می‌شود از این فرصت هم استفاده کرد. من با اکران اینترنتی بسیار موافق و مدافع آن هستم چون در […]

مرتضی شایسته مدیر پخش شرکت «هدایت فیلم» با اشاره به تجربه «خروج» و «طلا» در اکران اینترنتی اظهار کرد: اکران «طلا» و «خروج» به شکل آنلاین نشان داد که این نوع نمایش تجربه بدی نیست و می‌شود از این فرصت هم استفاده کرد. من با اکران اینترنتی بسیار موافق و مدافع آن هستم چون در شرایط فعلی چاره‌ای نیست.

وی افزود: ما در نظر داریم برای «طلا» اکران «سینماماشین» هم داشته باشیم، ولی نکته‌ای که در این نوع نمایش وجود دارد این است که باید قیمت بلیت‌هایش معقول باشد چون اگر گران شود، ممکن است کسی استقبالی نکند. ضمن اینکه در اکران «سینماماشین» هم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و خیال صاحبان فیلم از قاچاق نشدنش راحت باشد. باید بگویم کاری که «خروج» در نمایش آنلاین و «سینماماشین» کرد یک کار ارزنده و خوب بود و ما باید کمک کنیم که این راه ادامه پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار