رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» و تهیه کنندگی «کریس بندر» پس از نزدیک به چهار ماه توقف در اکران از نیمه دوم خرداد ماه اکران خود در سینماهای جهان را از سر خواهد گرفت. فیلم سینمایی «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» و تهیه کنندگی «کریس بندر»پس از نزدیک به چهار ماه توقف در اکران […]

فیلم سینمایی «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» و تهیه کنندگی «کریس بندر» پس از نزدیک به چهار ماه توقف در اکران از نیمه دوم خرداد ماه اکران خود در سینماهای جهان را از سر خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» و تهیه کنندگی «کریس بندر»پس از نزدیک به چهار ماه توقف در اکران از نیمه دوم خرداد ماه اکران خود در سینماهای جهان را از سر خواهد گرفت.

این فیلم توسط کمپانی دیزنی منتشر شد و انتظار می‌رفت که فروش فوق العاده ای را به ثبت برساند اما این فیلم هم اکنون قعرنشین باکس آفیس است. پس از شیوع کرونا در آمریکا سینمای هالیوود به طور کامل فلج شده و حال یکی از پر خرج ترین آثار این سینما ورشکست شده است.

نیکی کارو کارگردان نیوزلندی است از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. فیلم سینمایی «مولان» پانزدهمین تجربه کارگردانی کارو محسوب می‌شود، مولان داستان ماجراجویی حماسی این دختر است که خود را به شکل مرد در می‌آورد تا بتواند به ارتش امپراتوری چین ملحق شود و در مقابل حمله دشمن، از مرز‌های کشور دفاع کند.

پس از مدتها اخبار و حواشی سرانجام تصاویر فیلم نسخه جدید «مولان» محصول تازه شرکت دیزنی منتشر شد و طرفداران این قهرمان افسانه‌ای موفق به تماشای بخش‌های کوتاهی از این اثر حادثه‌ای شدند.

دیزنی در سال ۱۹۹۸ انیمیشن مولان را روانه بازار کرد که بیش از سیصد میلیون دلار در گیشه فروخت و بسیار موفق بود.

در فیلم جدید، «لیو ییفئی» مشهور به لیو کریستیال نقش مولان را بازی می کند، علاوه بر این بازیگر دانی ین، جت لی، کونگ لی و جیسون اسکات لی، دوا ماو، چن تانگ، راجر یوآن، پی پی چن نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

همکاری جت لی و «دانی ین» بازیگران مطرح سینمای شرق می تواند یکی از جذابیت های ویژه این اثر باشد، هر دو این بازیگران جزو هنرمندانی هستند که طی سالهای گذشته بارها حضور در سینمای هالیوود و بازی با ستارگان آن را تجربه کرده اند.

به گفته شرکت دیزنی فیلم مولان تفاوتهای عمده ای با انیمیشن دارد و کاراکترهای بیشتری به فیلمنامه افزوده شده است. اکران جهانی مولان به کارگردانی «نیکی کارو» آمریکایی ماه مارس سال ۲۰۲۰ آغاز شد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار