رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند مسابقه «ناهار فامیلی» رقابتی خانوادگی با محوریت آشپزی ایرانی، شنبه تا پنجشنبه از شبکه افق پخش می شود. به گزارش سینماخانه؛ «ناهار فامیلی» عنوان مستند مسابقه ای است که با محوریت هنر آشپزی در اقصی نقاط کشور، تولید و از شبکه افق پخش می شود. در هر برنامه، یک پدربزرگ و مادربزرگ حضور می […]

مستند مسابقه «ناهار فامیلی» رقابتی خانوادگی با محوریت آشپزی ایرانی، شنبه تا پنجشنبه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سینماخانه؛ «ناهار فامیلی» عنوان مستند مسابقه ای است که با محوریت هنر آشپزی در اقصی نقاط کشور، تولید و از شبکه افق پخش می شود.

در هر برنامه، یک پدربزرگ و مادربزرگ حضور می یابند و طی قرعه کشی از میان همه بچه ها و نوه هایشان، دو خانواده را برای مسابقه آشپزی انتخاب می کنند؛ از اینجا به بعد رقابت اصلی شروع شده و هر خانواده سعی در پختن غذایی خوشمزه تر خواهد داشت.

شرکت کنندگان «ناهار فامیلی» از شهرهای مختلف ایران هستند؛ چهار گروه که هر یک شامل ۴ شهر هستند رقابت خود را آغاز می کنند و در مرحله دوم از هر گروه یک خانواده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

این فامیل ها هستند که با امتیاز دادن به هر خانواده، برنده را مشخص خواهند کرد همچنین دو مهمان خارجی هم در این مسابقه حضور دارند که دوست دارند مزه غذاهای ایرانی را بچشند.

۲۰ امتیاز از سوی این مهمان ها به خانواده های برتر تخصیص داده می شود تا سرانجام یکی از آنها به مرحله نهایی برسد البته آنها امتیاز منفی هم دارند و می توانند برنده ها را به بازنده تبدیل کنند؛ معیارهایی مانند سفره آرایی سنتی، تزیین غذاها، استفاده از مواد اولیه مناسب و رعایت بهداشت، در این بین ملاک قرار می گیرند.

«ناهار فامیلی» در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم به عنوان بهترین مسابقه تلویزیونی انتخاب شد، مسابقه ای که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را عهده بلال الفت بر عهده دارد.

این مستند مسابقه جذاب و هیجان انگیز، شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می شود و زمان پازپخش آن هم روز بعد ساعت های ۱:۳۰ و ۱۱:۳۰ خواهد بود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار