رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم «جهان با من برقص» ساخته تحسین شده سروش صحت از اول تیرماه مجددا بر روی پرده می‌رود. این فیلم سینمایی پیش از شیوع کرونا و باز بودن سینماها در رتبه اول جدول فروش هفتگی قرار داشت. علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان […]

فیلم «جهان با من برقص» ساخته تحسین شده سروش صحت از اول تیرماه مجددا بر روی پرده می‌رود. این فیلم سینمایی پیش از شیوع کرونا و باز بودن سینماها در رتبه اول جدول فروش هفتگی قرار داشت.

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم‌خانی بازیگران «جهان با من برقص» هستند.

«عطرداغ» به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان نیز پس از سه روز نمایش در اسفندماه و تعطیلی سینماها به علت بیماری کرونا مجددا از اول تیرماه به سینماها بر می گردد.

خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان‌افشار، شیوا مکی‌نیان، احسان امانی، با حضور سیما تیرانداز و با هنرمندی شهرام حقیقت‌دوست بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار