رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

پوستر فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان با طراحی محمدحسین هوشمندی رونمایی شد. «شنای پروانه» از چهارشنبه ۴ تیرماه با توجه به ضدعفونی شدن تمام سالنهای سینمای کشور و با رعایت پروتکل بهداشتی اکران می شود و خانواد‌ه‌ها و دوستان می‌توانند در کنار هم […]

پوستر فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان با طراحی محمدحسین هوشمندی رونمایی شد.

«شنای پروانه» از چهارشنبه ۴ تیرماه با توجه به ضدعفونی شدن تمام سالنهای سینمای کشور و با رعایت پروتکل بهداشتی اکران می شود و خانواد‌ه‌ها و دوستان می‌توانند در کنار هم با فاصله از بقیه به صورت استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت صندلی‌ سالنها، به تماشای این فیلم بر پرده سینماها بنشینند.
. «شنای پروانه» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال گسترده منتقدین و مخاطبان قرار گرفت و پنج سیمرغ بلورین ازجمله سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرده است.
جواد عزتی ،طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، ایمان صفا، بهروز پناهنده، ناهید مسلمی، نادر شهسواری با معرفی آبان عسکری و هنرمندی پانته‌ آ بهرام و حضور افتخاری علیرضا داودنژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار