رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

بازیگران و عوامل سازنده سریال «دخترم نرگس» شبکه یک، یکشنبه ۵مرداد پاسخگوی تلفن‌های امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی می‌شوند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازندگان این سریال برای شنیدن نظرها، انتقادات و پیشنهادهای مخاطبان یکشنبه ۵ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در امور مخاطبان روابط عمومی سازمان […]

بازیگران و عوامل سازنده سریال «دخترم نرگس» شبکه یک، یکشنبه ۵مرداد پاسخگوی تلفن‌های امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازندگان این سریال برای شنیدن نظرها، انتقادات و پیشنهادهای مخاطبان یکشنبه ۵ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در امور مخاطبان روابط عمومی سازمان صداوسیما حاضر می‌شوند و مخاطبان علاقه‌مند به این سریال می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۶۲از سراسر کشور در این ساعت بی‌واسطه با عوامل و بازیگران این سریال صحبت کنند. نشست مطبوعاتی این سریال  نیز ساعتی پس از این پاسخگویی با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

سریال «دخترم نرگس» از تولیدات مرکز آذربایجان غربی است که در ۲۶قسمت از شبکه یک پخش شد. محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع زاده و کامیار شکیبایی از بازیگران این سریال تلویزیونی بودند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار