رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • دوشنبه 27 مرداد 1399 - 11:28
  • کد خبر : 51565
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «در این محل همه چیز واقعی است/نیست» با نگاهی آزاد به نمایشنامه مهمان سرای دو دنیای اشمیت می پردازد

شکیبا علیزاده نویسنده و کارگردان نمایش «در این محل همه چیز واقعی است/نیست» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: این نمایش با نگاهی آزاد به نمایشنامه مهمان سرای دو دنیای اشمیت می پردازد که من آن را ویرایش کردم و روند داستانی را تغییر دادم و در نمایشی […]

شکیبا علیزاده نویسنده و کارگردان نمایش «در این محل همه چیز واقعی است/نیست» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: این نمایش با نگاهی آزاد به نمایشنامه مهمان سرای دو دنیای اشمیت می پردازد که من آن را ویرایش کردم و روند داستانی را تغییر دادم و در نمایشی که به قلم بنده نوشته شده دارای هشت پرسوناژ می باشد که در دو اپیزود انجام شد که مخاطب در اپیزود دوم متوجه می شود که در قسمت اول همه چیز واقعی نیست.

وی مشکلات را زیاد خواند و اضافه کرد: متاسفانه بخاطر شرایط فعلی و بیماری کرونا ما نمی توانیم سالن ها را پر کنیم و به مخاطب ایده آل خود برسیم و این یک معضل می باشد.

کارگردان این نمایش قرار است در مهرماه سال جاری یک تئاتر دیگر به روی صحنه ببرد و همچنین یک فیلم نیمه بلند را برای جشنواره های داخلی و خارجی آماده نماید.

شکیبا علیزاده تقرببا هشت سال است که در عرصه تئاتر فعالیت دارد و این فعالیت  از شمال در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و سپس دوره های  متد اکتینگ و بداهه را در سالن مستقل زیر نظر حمیدرضا هدایتی و دوره ای کوتاه در مکتب، زیر نظر استاد تهرانی گذراند و بعد از آن در نمایش هایی همچون سرکار مفیستو و جنگ و صلح دکتر دلخواه شرکت داشت و چند فیلم کوتاه و نیمه بلند برای جشنواره های خارجی به روی پرده برد. وی کارگردانی و نویسندگی اکثر نمایش ها را خود بر عهده دارد.

عواملی که در نمایش «در این محل همه چیز واقعی است/نیست» نقش داشتند به ترتیب: نویسنده و کارگردان: شکیبا علیزاده

بازیگران: سارا دغاغله،محمد شهریار، فرید گلریز، میثم آقا بزرگی، مونا مهدی پور، نیلوفر شیخ، پوریا بیات، سارا دغاغله، مریم چرمی، تایماز بختیاری، تهیه کننده: شکیبا علیزاده،منشی صحنه: مریم ذکاوتی،طراحان گرافیک: نیلوفر شیخ، پوریا بیات،طراح و مجری گریم: آیدا ضرغامی، شکیبا علیزاده،عکاسان: سارا قدری، پوریا بیات و تیزر: پوریا بیات، کیوان توسلی

این نمایش از ۱۳ لغایت ۲۹ مردادماه سال جاری در خانه نمایش دا به نشانی: میدان فاطمی، خیابان جهانمهر، کوچه۶/۱، پلاک ۶۶، به روی صحنه می رود.

سینماخانه / عکاس و خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار