رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» با اشاره به اینکه مردم تشنه دیدن فیلم خوب هستند تاکید کرد با ایجاد شرایط مناسب این فیلم را در سینماها اکران می‌کند. حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما درباره پروژه‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر در انتظار دریافت پروانه نمایش برای فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان […]

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» با اشاره به اینکه مردم تشنه دیدن فیلم خوب هستند تاکید کرد با ایجاد شرایط مناسب این فیلم را در سینماها اکران می‌کند.

حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما درباره پروژه‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر در انتظار دریافت پروانه نمایش برای فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان هستم تا در صورت مناسب بودن شرایط این فیلم را اکران کنیم. البته همه چیز بستگی به شرایط روز اکران دارد که چه زمانی این فیلم را روی پرده ببریم.

وی بیان کرد: «ملاقات با جادوگر» می‌تواند یک فیلم پرمخاطب باشد و همانند «سن پطرزبورگ» از فروش خوبی برخوردار باشد.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم کمتر به سینما رفتند و به همین دلیل فیلم‌ها فروش خوبی نداشت، در همین راستا، صبر می‌کنیم تا این فیلم سینمایی را در بهترین شرایط اکران کنیم.

وی تاکید کرد: البته این را باید بگویم اگر فیلم خوبی در سینما اکران شود، می‌تواند فروش مناسبی داشته باشد، اما نباید انتظار فروش خوب مانند قبل از شیوع ویروس کرونا را داشته باشیم. در واقع مردم تشنه دیدن یک فیلم خوب در سینما هستند اما باید شرایط را هم در نظر گرفت.

اعتباریان درباره عرضه اینترنتی فیلم هم توضیح داد: در صورت اکران «ملاقات با جادوگر» در سینماها، برنامه‌ای برای اکران آنلاین آن را هم خواهیم داشت.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» درباره سرانجام ساخت قسمت دوم این فیلم هم گفت: من آماده هستم تا فیلم «سن پطرزبورگ ۲» را به سرعت جلوی دوربین ببرم، در حال حاضر منتظر هستم که پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه این پروژه را بنویسد و تاکید می‌کنم که دوست ندارم کسی دیگر این فیلمنامه را بنویسد.

اعتباریان درباره زمان‌بندی تقریبی این همکاری هم توضیح داد: در گفتگویی که با وی داشتم، قرار شد تا نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ» را آغاز کند، البته سال گذشته به من گفت که بعد از ساخت «خوب، بد، جلف» فیلمنامه را می‌نویسد. اما هنوز شرایط برای نگارش فیلمنامه فراهم نشده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار