رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

انیمیشن «اژدهای آرزو» یا «ویش دراگون» / Wish Dragon به کارگردانی کریس اپل‌هانس و با صداپیشگی جکی چان، توسط کمپانی «سونی» تولید شد ولی حالا قرار است یکی از فیلم‌های مطرحی باشد که در سال ۲۰۲۱ در نتفلیکس عرضه خواهد شد. این نخستین باری نیست که نتفلیکس به یک فیلم استودیویی بزرگ دست می‌یابد و […]

انیمیشن «اژدهای آرزو» یا «ویش دراگون» / Wish Dragon به کارگردانی کریس اپل‌هانس و با صداپیشگی جکی چان، توسط کمپانی «سونی» تولید شد ولی حالا قرار است یکی از فیلم‌های مطرحی باشد که در سال ۲۰۲۱ در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

این نخستین باری نیست که نتفلیکس به یک فیلم استودیویی بزرگ دست می‌یابد و این استراتژی غول عرصه پخش مجازی پس از کسب حقوق پخش «پارادوکس کلاورفیلد» / The Cloverfield Paradox محصول کمپانی «پارامونت» در سال ۲۰۱۸ حرکت روبه‌جلوی چشمگیری را تجربه کرد. نتفلیکس سال گذشته توانست دو فیلم دیگر «پارامونت» یعنی «مرغ‌عشق‌ها» / The Lovebirds و «محاکمه هفت شیکاگویی» / The Trial of the Chicago 7 را هم عرضه کند که دومی یکی از رقبای مهم فصل جوایز و اسکار ۲۰۲۱ است.

اسکات استوبر رییس «نتفلیکس اوریجینال فیلمز» در گفت‌وگویی با «ورایتی» گفته است که در خصوص خرید و پخش فیلم‌های بزرگ استودیویی جدی‌تر از هر زمان دیگری پیش خواهیم رفت، به‌خصوص که سینماها همچنان در سال ۲۰۲۱ بسته‌اند: «فکر می‌کنم فرصت‌های بیش‌تری برای خرید فیلم‌های استودیویی پیش خواهد آمد؛ و این را بر اساس گفت‌وگوهایی می‌گویم که پیش از این با استودیوها انجام داده‌ایم و آثار مختلف و متنوعی را خریدیم.»

در این میان یکی از بزرگ‌ترین خریدهای نتفلیکس فیلم هیولایی عظیم «گودزیلا علیه کونگ» / Godzilla vs. Kong است که ظاهراً استودیوهای لاینزگیت و وارنرمیدیا با پیشنهاد دویست میلیون دلاری نتفلیکس برای کسب حقوق پخش آن موافقت کرده‌اند.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار