رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، در میان تپه ها اولین فیلم سینمایی محمدرضا کیوانفر که با مشاوره عباس کیارستمی ساخته شده است در ادامه حضورهای بین المللی خود، در بیست و دومین فستیوال رینبو لندن۲۰۲۱ حضور دارد. در میان تپه ها، برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره منا هلند۲۰۲۰، نماینده ایران […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، در میان تپه ها اولین فیلم سینمایی محمدرضا کیوانفر که با مشاوره عباس کیارستمی ساخته شده است در ادامه حضورهای بین المللی خود، در بیست و دومین فستیوال رینبو لندن۲۰۲۱ حضور دارد.

در میان تپه ها، برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره منا هلند۲۰۲۰، نماینده ایران در این دوره از فستیوال رینبو لندن است که از ۲۳ تا ۳۰ می ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

محمدرضا کیوانفر اولین فیلم سینمایی خود را که با حضور امیر شمس، الهام جلالی و مردم بومی در مرز ایران و ترکمنستان ساخته است را به استاد عباس کیارستمی تقدیم کرده است.

در میان تپه ها پیش از این در ده حضور بین المللی خود در بوسان کره جنوبی، وزول فرانسه، سایروس تورنتو، هاینیان چین، گنت بلژیک، کازان روسیه، اسکرین پاور لندن، بارسلون اسپانیا و گوتنبرگ سوئد نمایش های موفقی داشته است.

الهه نوبخت، مدیر کمپانی الی ایمیجز پخش بین المللی در میان تپه ها را بر عهده دارد.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا کیوانفر، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی، دستیار کارگردان: محسن خدابخشی، بازیگران: امیرشمس و الهام جلالی، منشی صحنه: سحرحسن زاده، فیلمبردار: حمیدرضا کیوانفر، دستیار فیلمبردار: مهرداد سدنی، تدوین: محمدرضا کیوانفر، اصلاح رنگ و نور: هوتن حقشناس، جلوه های ویژه: امید آژیرابی، صدابردار: حسن مدیرروستا، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، گریم: ونداد درویشیان، مدیر تولید: محمد پاسندی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمد نسایی، طراح پوستر: صالح زنگانه، پخش بین المللی: الی ایمیجز الهه نوبخت

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار