رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

پانزدهمین شماره «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن که در روزهای نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره انتشار یافته، ایلیا محمدی‌نیا، منتقد و نویسنده سرمقاله را با موضوع روزهای کرونایی سینما به نگارش درآورده است. پرونده ویژه […]

پانزدهمین شماره «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن که در روزهای نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره انتشار یافته، ایلیا محمدی‌نیا، منتقد و نویسنده سرمقاله را با موضوع روزهای کرونایی سینما به نگارش درآورده است.
پرونده ویژه شماره پانزدهم «فجرنامه» مرور جشنواره فجر از نگاه سه گروه منتقدان، اهالی رسانه و عکاسان است. تعدادی از منتقدان همچون هوشنگ گلمکانی، آرش خوشخو، آنتونیا شرکا و … برخی از اهالی رسانه همچون شیما غفاری، فرانک آرتا و محمدرضا صابری و … و دو عکاس فعال در رسانه این دیدگاه خود را درباره برگزاری این دوره از جشنواره در شرایط ویژه کرونایی بیان کردند.
در بخش جشنواره در آینه قرن، علیرضا رضاداد یکی از دبیران رکورددار دبیری در جشنواره، طی یادداشتی درباره برگزاری این رویداد سینمایی نوشته است.
رسول صدرعاملی به عنوان فیلمسازی که هم آثارش در جشنواره موفق به کسب جوایزی شده‌اند و هم خود چند دوره داور بوده، گفت‌و‌گو کرده و درباره تجربیات خود با فجر صحبت کرده است.
یادداشت رضا صائمی در این شماره از جشنواره تحلیلی است بر نامزدهای جشنواره سی‌و‌نهم.
بخش‌های خبری و گزارش تصویری از دیگر مطالب بولتن پانزدهم سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر است.

برای دانلود پانزدهمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار