رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

تهران- استاندار تهران از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد و گفت: قرار بود، این جشنواره با یک سوم ظرفیت برگزار شود. انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران که با محوریت بررسی طرح «شهید سلیمانی» برگزار شد، طی سخنانی میزان رعایت فاصله […]

تهران- استاندار تهران از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد و گفت: قرار بود، این جشنواره با یک سوم ظرفیت برگزار شود.

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران که با محوریت بررسی طرح «شهید سلیمانی» برگزار شد، طی سخنانی میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران را بین ۷۴ الی ۷۶ درصد دانست و گفت: این عدد با توجه به عدم رعایت مناسب فاصله گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس است.

وی با اشاره به عدم در نظر گرفتن بودجه برای ارتقا زیرساخت های بهداشتی در بودجه سال آینده به اجرای طرح سردار شهید «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: در این طرح در شهر تهران بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانواده و در شهرستان های استان تهران بیش از ۷۰۰ هزار خانواده غربالگری شدند و این طرح ضعف های موجود در زیرساخت های سلامت را جبران کرد.

استاندار تهران چهار محور اصلی طرح شهید سلیمانی را شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اجتماعی دانست و ادامه داد: نباید با بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط مناسب استان تهران در مقابله با ویروس کرونا را از بین ببریم.

افزایش مراجعین سرپایی کرونا / مجوز تردد در تعطیلات پیش رو صادر نمی شود

محسنی بندپی همچنین نسبت به افزایش مراجعین سرپایی ویروس کرونا به مراکز درمانی هشدار داد و افزود: به فرمانداران بخشنامه ارسال شده مبنی بر اینکه در ایام تعطیلات پیش رو هیچ موردی برای تردد خارج استان صادر نشود، مگر مورد خاصی که شخص فرماندار تشخیص دهد.

وی با بیان اینکه ترددها تنها سبب انتقال بیماری به استان دیگری نمی شود، بلکه بیماری را از استان دیگری نیز به تهران می آورد، گفت: همه با هم باید در مقابل شیوع ویروس کرونا بایستیم و این کار جز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی میسر نخواهد بود.

انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در جشنواره فیلم فجر

نماینده عالی دولت در استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین نسبت به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جشنواره فیلم فجر واکنس نشان داد و گفت: قرار بود، این جشنواره با یک سوم ظرفیت برگزار شود، اما متاسفانه روز گذشته شاهد عدم رعایت پروتکل ها در حواشی این جشنواره بودیم.

محسنی بندپی همچنین از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست، مراسم دهه فجر را با حداقل نفرات برگزار کند و از حضور تعداد زیاد افراد در مراسم روز ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام (ره) انتقاد کرد و در خصوص مراسم ۲۲ بهمن ماه نیز گفت: مراسم ۲۲ بهمن فقط به صورت رژه موتوری انجام می شود، هیچ تجمعی در استان تهران قابل قبول نیست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار