رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • یکشنبه 10 اسفند 1399 - 23:32
  • کد خبر : 63057
  • تئاتر
  • چاپ خبر : کتاب وعده پذیرای باغ آلبالو شد

پنجمین نشست از دور جدید مجموعه برنامه های کتاب وعده در کانون جوانان فارسی بنیاد بیدل دهلوی به تهیه کنندگی منصور یزدانی و به اهتمام موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان عصر شنبه ۹ اسفند پذیرای گزیده ای از اجرا و نشست پرسش و پاسخ نمایش باغ آلبالو به کارگردانی امیر حسین رضایی بود. درابتدای […]

پنجمین نشست از دور جدید مجموعه برنامه های کتاب وعده در کانون جوانان فارسی بنیاد بیدل دهلوی به تهیه کنندگی منصور یزدانی و به اهتمام موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان عصر شنبه ۹ اسفند پذیرای گزیده ای از اجرا و نشست پرسش و پاسخ نمایش باغ آلبالو به کارگردانی امیر حسین رضایی بود.


درابتدای برنامه و پس از اجرای پرده سوم نمایش باغ آلبالو، حمید عبدالحسینی به عنوان سرپرست و کارشناس برنامه به روی صحنه حاضر شد و ضمن ارائه مختصری از بیوگرافی آنتون چخوف به عنوان نویسنده اثر به بیان سبک و ویژگی های نوشتاری این درام نویس شهیر روسی پرداخت و سپس هر یک از بازیگران نمایش باغ آلبالو با حضور روی صحنه به معرفی کاراکترهای خود پرداختند. فرزاد دشتی از جمله بازیگرانی بود که به انتقاد از نحوه مدیریت تئاتر در بحران کرونا مبنی بر تعطیلی پی در پی سالن های نمایش پرداخت و رضا امانلو ضمن تایید مشکلات و شرایط پیچیده در زمینه فعالیت بازیگری تنها راه پیشرفت دراین مسیر را جنگیدن توصیف نمود؛ مدیا دشوارپسند، هادی فلاح، روژان رضوانیان، مهشید گودرزی، مریم جزینی، رضا امانلو، مهدی لوئیا، فرزاد سهرابی، سینا علیزاده ازجمله بازیگرانی بودند که با حضور روی صحنه به پرسش های حمید عبدالحسینی پاسخ دادند.


در پایان امیرحسین رضایی کارگردان نمایش باغ آلبالو به ارائه توضیحاتی درخصوص دلایل انتخاب متن و نحوه تولید این اثر پرداخت و پایان بخش برنامه سوالات حاضرین و عکس یادگاری تماشاگران با عوامل نمایش بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار