رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محمد احمدی به انتشار ویدیویی جهت‌دار از تصاویر این فیلم سینمایی واکنش منفی نشان داد و آن را مشکوک خواند. به نقل از روابط عمومی پروژه، محمد احمدی تهیه کننده فیلم «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی که به تازگی به اکران آنلاین پیوسته است، گفت: به تازگی ویدیویی مشکوک شامل برش‌هایی ناقص و جهت‌دار از فیلم «بعد از تو» […]

محمد احمدی به انتشار ویدیویی جهت‌دار از تصاویر این فیلم سینمایی واکنش منفی نشان داد و آن را مشکوک خواند.

به نقل از روابط عمومی پروژه، محمد احمدی تهیه کننده فیلم «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی که به تازگی به اکران آنلاین پیوسته است، گفت: به تازگی ویدیویی مشکوک شامل برش‌هایی ناقص و جهت‌دار از فیلم «بعد از تو» در فضای مجازی منتشر شده و به نوعی تداعی می‌کند که گویی بدون مجوز اکران شده و نیت تخریبی سازندگان آن کاملا مشهود است، این در حالی است که «بعد از تو» تمام مجوزهای لازم برای اکران را گرفته است.

این سینماگر افزود: در شرایطی که کرونا و مشکلات اقتصادی نفس سینما را بریده و شرایط فیلمسازی را به شدت دشوار کرده و تامین بودجه و امید به بازگشت سرمایه هم ریسک پذیری بالایی می‌طلبد، چنین اقداماتی که در راه اکران آثار مانع تراشی می‌کنند، نه تنها شیطنتی غیراخلاقی هستند، بلکه ذهنیتی منفی از یک فیلم عاشقانه را برای مسئولان و سینماروها ایجاد می‌کنند. انتشار این ویدیو هم قطعا حرکتی غیرمنصفانه و نادرست بوده که برای ما هم مشکلاتی ایجاد کرده است.

احمدی در پایان خبر داد که برای پیگیری و شناسایی سازندگان این ویدیوی مشکوک، اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی در حال انجام است.

درام عاشقانه «بعد از تو» از چهارم فروردین ۱۴۰۰ اکران آنلاین خود را آغاز کرده است.

مینا وحید، تیرداد کیایی و ‌با معرفی مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار