رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

کارگردان و تهیه‌کننده «قطع فوری» از رسیدن تدوین این فیلم به نیمه راه خبر داد. مریم بحرالعلومی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قطع فوری» اظهار کرد: از آنجا که به دلیل درگذشت همکار عزیزمان علی انصاریان، مراحل آماده‌سازی فیلم را به ابتدای سال جدید موکول کردیم، این روزها مشغول تدوین هستیم و در حال حاضر این مرحله را از […]

کارگردان و تهیه‌کننده «قطع فوری» از رسیدن تدوین این فیلم به نیمه راه خبر داد.

مریم بحرالعلومی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قطع فوری» اظهار کرد: از آنجا که به دلیل درگذشت همکار عزیزمان علی انصاریان، مراحل آماده‌سازی فیلم را به ابتدای سال جدید موکول کردیم، این روزها مشغول تدوین هستیم و در حال حاضر این مرحله را از نیمه گذرانده‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: از نتیجه کار راضی هستم و چون احوال فعلی جامعه در این فیلم جاریست، بسیار امیدوارم که در زمانی مناسب دیده شود و بتواند با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کند.

«قطع فوری» سومین ساخته مریم بحرالعلومی است که در زمستان سال ۹۹ فیلمبرداری شده است.

فیلمنامه این فیلم سینمایی براساس طرحی از مریم بحرالعلومی به طور مشترک توسط این کارگردان جوان و لیلا نیکزاد به نگارش در آمده و روایتگر قصه‌ای در شبی کرونایی‌ست که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند.

بازیگران «قطع فوری» عبارتند از سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، خشایار بحرالعلومی، آرمان درویش، گلبرگ محمدی، رامینا حسینی و روشنک عجمیان. با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور.

با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد‌‌ حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌آفرینی جاودانه علی انصاریان.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار