رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم «ارباب حلقه ها: یاران حلقه» که انتظار می رفت در اکران تازه اش در چین صدرنشین گیشه شود، با ۴ میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت. به نقل از ورایتی، انیمیشن ژاپنی «کارآگاه کونان: گلوله سرخ» توانست در این هفته بالاتر از «گودزیلا علیه کونگ» و نسخه ریمستر ۴K «ارباب حلقه ها: یاران […]

فیلم «ارباب حلقه ها: یاران حلقه» که انتظار می رفت در اکران تازه اش در چین صدرنشین گیشه شود، با ۴ میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت.

به نقل از ورایتی، انیمیشن ژاپنی «کارآگاه کونان: گلوله سرخ» توانست در این هفته بالاتر از «گودزیلا علیه کونگ» و نسخه ریمستر ۴K «ارباب حلقه ها: یاران حلقه» در جایگاه اول گیشه سینماهای چین قرار بگیرد.

قسمت اول «ارباب حلقه ها» که اکرانش در چین یک رویداد مهم به شمار می آمد با کسب ۴ میلیون دلار در جایگاه پنجم پرفروش ترین های هفته قرار گرفت. این میزان فروش «ارباب حلقه ها: یاران حلقه» در مقایسه با فروش «آواتار» در هفته اول در چین که ۲۳ میلیون دلار بود و شامل نمایش های شبانه هم می شد به مراتب کمتر بود.

البته باید اشاره کرد که «آواتار» در هفته نخست نمایشش در چین نزدیک به ۲۲ درصد پرده های سینما را در اختیار داشت در حالی که «ارباب حلقه ها» به دلیل تایید دیرهنگامش برای اکران در سینماهای چین تنها ۵ درصد سالن ها را در اختیار داشت.

در هر صورت هرج و مرج بوجود آمده در اکران «ارباب حلقه ها: یاران حلقه» موجب شد تا انیمیشن «کارآگاه کونان: گلوله سرخ» به کارگردانی چیکا ناگائوکا با ۱۶ میلیون دلار فروش در صدر گیشه سینماهای چین تکیه بزند.

در جایگاه دوم پرفروش ترین های سینما در چین، فیلم درام بومی «خواهر» که داستان دختر جوانی است که بعد از مرگ والدینش باید از برادرش مراقبت کند، قرار گرفت. این فیلم با ۹٫۷ میلیون دلار بالاتر از «گودزیلا علیه کونگ» با ۶٫۹ میلیون دلار فروش قرار گرفت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار