رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
ماسک جلوی دوربین‌ها الزامی نیست

اطلاعات جدید از مراسم اسکار ۲۰۲۱

آکادمی اسکار اعلام کرد از حاضران در مراسم امسال اسکار نمی‌خواهد تا با ماسک در برابر دوربین حاضر شوند. به نقل از ورایتی، دیروز دوشنبه در جلسه بررسی مراسم اسکار که با حضور نمایندگان، نامزدها، استودیوها و روابط عمومی‌ها برگزار شد، گفته شد از آنجا که این مراسم در یونیون استیشن در مرکز شهر لس‌آنجلس […]

آکادمی اسکار اعلام کرد از حاضران در مراسم امسال اسکار نمی‌خواهد تا با ماسک در برابر دوربین حاضر شوند.

به نقل از ورایتی، دیروز دوشنبه در جلسه بررسی مراسم اسکار که با حضور نمایندگان، نامزدها، استودیوها و روابط عمومی‌ها برگزار شد، گفته شد از آنجا که این مراسم در یونیون استیشن در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود، استفاده از ماسک برای افراد مقابل دوربین لازم نیست.

با این حال وقتی مهمانان در برابر دوربین نیستند از آنها خواسته می‌شود ماسک بزنند.

آکادمی همچنین اعلام کرد شمار حاضران محدود به ۱۷۰ نفر خواهد بود و شرکت کنندگان به صورت چرخشی در برنامه حاضر می‌شوند.

استیون سودربرگ از تهیه‌کنندگان مراسم اسکار امسال روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با دو تهیه‌کننده دیگر اسکار یعنی جسی کالینز و استیسی شِر شرکت کرده بود و گفته بود ماسک نقش مهمی در مراسم امسال دارد.

همچنین گفته شده شرکت‌کنندگان در مراسم باید حداقل در روزهای قبل از مراسم سه بار تست کووید داده باشند و دمای شرکت‌کنندگان در مراسم نیز اندازه گرفته می‌شود.

در عین حال یک فرش قرمز مختصر با حضور سه عکاس و شمار محدودی از مطبوعاتی‌ها در نظر گرفته شده و حداقل فاصله بین خبرنگاران و مصاحبه شوندگان ۲ متر تعیین شده است. خبرنگارانی از ژاپن، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، برزیل، اسپانیا، مکزیک و استرالیا برای شرکت در مراسم اجازه حضور به دست آورده‌اند.

علاوه بر مصاحبه‌های آنلاین به سبک کنفرانس‌های مطبوعاتی پشت صحنه مراسم، برندگان با مجریان انتخاب شده یعنی کلی ریپا، رایان سیکرست و لارا اسپنسر می‌توانند مصاحبه‌های مجازی انجام دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار