رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مارتین اسکورسیزی بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست تا این بار فیلم «قاتلان ماه کامل» را خلق کند. به نقل از ایندی وایر، اسکورسیزی با هدف تصویر کردن دوره‌ای از تاریخ آمریکا که هرگز نباید فراموش شود، بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست. فیلمبرداری درام وسترن «قاتلان ماه کامل» از ۱۹ آوریل در اوکلاهما شروع […]

مارتین اسکورسیزی بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست تا این بار فیلم «قاتلان ماه کامل» را خلق کند.

به نقل از ایندی وایر، اسکورسیزی با هدف تصویر کردن دوره‌ای از تاریخ آمریکا که هرگز نباید فراموش شود، بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست.

فیلمبرداری درام وسترن «قاتلان ماه کامل» از ۱۹ آوریل در اوکلاهما شروع شده است.

اپل که از تولید کنندگان فیلم است این خبر را تایید کرد.

اسکورسیزی نیز با انتشار بیانیه‌ای گفت از اینکه سرانجام تولید «قاتلان ماه کامل» را در اوکلاهما شروع کرده، بسیار هیجان زده است.

وی افزود: تصویر کردن این داستان در سرزمینی که وقایع در آن رخ داده بسیار حیاتی است و به ما امکان می‌دهد تصاویری دقیق از آن زمان و مردم این سرزمین به تصویر بکشیم.

وی یادآوری کرد از اینکه با بازیگران بومی کار می‌کند تا این داستان را زنده کند و دوره‌ای از تاریخ آمریکا را روی پرده می‌برد که نباید هرگز آن را فراموش کرد خوشحال است.

در این فیلم لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمنز، لیلی گلادستون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز و جیلیان دیون جلوی دوربین می‌روند تا قتل عام سرخپوستان این سرزمین را که برای پیدا شدن نفت در منطقه زندگی‌شان نابود شدند، به تصویر بکشند.

جفری خرس نشسته رییس سرخپوستان اوسیج نیز از این فیلم به عنوان یک فیلم بزرگ یاد کرد و گفت میزبانی بزرگ‌ترین فیلم سینمایی که تاکنون در اوکلاهما ساخته می‌شود برای این ایالت تاریخ‌ساز است. وی همچنین یادآوری کرد که تولید این فیلم برای جامعه روستایی و مشاغل کوچک این ایالت بسیار موثر بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار