رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

جین سیمور در سریالی ایرلندی که برای شبکه آنلاین ای‌ام‌سی تولید می‌شود، جلوی دوربین می‌رود. به نقل از ورایتی، جین سیمور بازیگر سریال «پزشک دهکده» در سریال ایرلندی با عنوان «هری وایلد» نقش‌آفرینی می‌کند. سیمور با امضای قرارداد بازی در این سریال برای شبکه آنلاین ای‌ام‌سی، به این پروژه پیوسته است. تولید «هری وایلد» قرار […]

جین سیمور در سریالی ایرلندی که برای شبکه آنلاین ای‌ام‌سی تولید می‌شود، جلوی دوربین می‌رود.

به نقل از ورایتی، جین سیمور بازیگر سریال «پزشک دهکده» در سریال ایرلندی با عنوان «هری وایلد» نقش‌آفرینی می‌کند.

سیمور با امضای قرارداد بازی در این سریال برای شبکه آنلاین ای‌ام‌سی، به این پروژه پیوسته است.

تولید «هری وایلد» قرار است از ماه آینده در دوبلین شروع شود. پیش‌بینی سازندگان این است که بتوانند فیلم را سال ۲۰۲۲ برای همه مشترکان خود در آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آمریکای لاتین، اسپانیا و پرتغال در دسترس قرار دهند.

دیوید لوگان کارگردان «کریسمس از دست رفته» سازنده و از نویسندگان فیلمنامه این فیلم است.

سیمور که به مدتی طولانی در نقش «دکتر کویین، پزشک دهکده» برای شبکه سی‌بی‌اس بازی کرد به تازگی بازیگر فیلم «متد کامینسکی» برای نتفلیکس بوده است.

وی در پروژه جدیدش که یک سریال هشت قسمتی است در نقش هریت (هری) استاد زبان انگلیسی بازی می‌کند. وقتی وی قربانی یک حمله می‌شود و به سختی کتک می‌خورد بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و عاقبت می‌پذیرد که مدتی با پسرش که کارآگاه پلیس است، زندگی کند تا حالش بهبود یابد. در این مدت او درگیر پرونده‌ای می‌شود که پسرش در حال تحقیق درباره آن است.

سیمور ۷۰ ساله که علاوه بر بازی در این سریال از تهیه کنندگان آن هم است گفته از همان اول که فیلمنامه را خوانده شیفته شخصیت این زن شده است.

«هری وایلد» توسط لوگان و جو اسپین نوشته شده و رونان و راب بروک که کارگردان پروژه‌هایی چون «مرا در پاریس پیدا کن» و «صخره سرخ» بودند، کارگردانی  آن را انجام خواهند داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار