رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با تکمیل مراحل پایانی تولید مجموعه تلویزیونی «احضار»، دو قسمت آخر این سریال شنبه و یکشنبه پیش‌رو (اول و دوم اردیبهشت) روی آنتن می‌رود و خلاصه‌ای از قسمت‌ها نیز جمعه شب پخش خواهد شد. به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به دلیل حجم زیاد سکانس‌های تصویربرداری شده در زمانی بیش از […]

با تکمیل مراحل پایانی تولید مجموعه تلویزیونی «احضار»، دو قسمت آخر این سریال شنبه و یکشنبه پیش‌رو (اول و دوم اردیبهشت) روی آنتن می‌رود و خلاصه‌ای از قسمت‌ها نیز جمعه شب پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به دلیل حجم زیاد سکانس‌های تصویربرداری شده در زمانی بیش از ۹۰ دقیقه، مقرر شد قسمت آخر این مجموعه مطابق روال باکس‌های نمایشی در دو قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساعت ۲۲:۱۵ شنبه و یکشنبه شب پخش شود.
بر اساس این برنامه‌ریزی و برای یادآوری قصه، خلاصه‌ای از قسمت‌های آخر نیز ساعت ۲۲:۱۵ جمعه شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
هفته گذشته علی‌رضا افخمی کارگردان این مجموعه با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از وقفه سریال به دلیل ابتلای برخی بازیگران و عوامل سریال به کرونا، درباره تاخیر یک هفته‌ای در پخش قسمت آخر به مردم‌ توضیح داده بود.
سریال «احضار» بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان امسال بود که علاوه بر آن در سایت و اپلیکیشن تلوبیون تاکنون بیش از ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بار دیده شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار