رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

روابط عمومی فیلیمو با ارسال اطلاعیه‌ای به توضیح جزئیات پیش آمده برای سریال “می‌خواهم زنده بمانم” پرداخت. به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ در متن این اطلاعیه آمده است: با اعلام نظر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص برخی حساسیت‌ها و موضوعات در سریال می‌خواهم زنده بمانم، به دستور ساترا پخش این سریال برای بررسی […]

روابط عمومی فیلیمو با ارسال اطلاعیه‌ای به توضیح جزئیات پیش آمده برای سریال “می‌خواهم زنده بمانم” پرداخت.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ در متن این اطلاعیه آمده است: با اعلام نظر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص برخی حساسیت‌ها و موضوعات در سریال می‌خواهم زنده بمانم، به دستور ساترا پخش این سریال برای بررسی این دغدغه‌ها متوقف شد.

در ادامه و با همکاری موسسه ناجی هنر، ساترا و عوامل سازنده این سریال، جلسات متعددی برای بررسی نقطه نظرات ناجا برگزار شد که خوشبختانه با سعه صدر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بررسی همدلانه موضوع، ابهامات موجود در این سریال مرتفع شد.

قطعا عوامل سازنده، نسبت به خدمات گسترده کمیته انقلاب اسلامی در دهه بحرانی شصت که با فعالیت‌های تروریستی گروهک‌ها و منافقان روزگار تلخ و سختی را به مردم شریف ایران تحمیل کردند، حساسیت ویژه‌ای دارند و فداکاری این ارگان در ابتدای انقلاب و در ادامه نیروی انتظامی در سال‌های پس از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست.

در دل سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اتفاقات و ماجراها تنها بر اساس ضرورت های روایت داستانی ساخته و پرداخته شده است و این مجموعه قصد ندارد بستر تاریخی فضا و وقایعی که داستان در آن رخ می دهد را بطور کامل بازنمایی کند. اشارات صورت گرفته در مجموعه حاضر به سازمان «کمیته‌ انقلاب اسلامی» تنها به ضرورت داستانی بوده و نافی خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی نمی باشد. لذا هر گونه تشابه اسامی، وقایع و آدم‌ها تخیلی است و تنها به ضرورت روایت داستان خلق شده‌اند. هر داستان و روایت تقابل خیر و شر را توامان دارد و این داستان نیز از این ماجرا دور نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار