رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May

حضور فیلم «جنگ خودی» به نویسندگی و کارگردانی جاوید فراهانی در یازدهمین دوره جشنواره جهانی Social World Film Festival در ایتالیا این جشنواره توسط کمپانی مطرح فیلم سازی ایتالیا APS و با حمایت رئیس جمهوری ایتالیا از مدال های اهدا شده توسط سنای ایتالیا و اتاق نمایندگان، تحت حمایت عالی اتحادیه اروپا و همکاری کانال […]

حضور فیلم «جنگ خودی» به نویسندگی و کارگردانی جاوید فراهانی در یازدهمین دوره جشنواره جهانی Social World Film Festival در ایتالیا

این جشنواره توسط کمپانی مطرح فیلم سازی ایتالیا APS و با حمایت رئیس جمهوری ایتالیا از مدال های اهدا شده توسط سنای ایتالیا و اتاق نمایندگان، تحت حمایت عالی اتحادیه اروپا و همکاری کانال Rai Cinema ، Paradise Pictures و دانشگاه cinema اداره می‌شود.

در فراخوان این فستیوال عنوان شده: این یک لحظه تجمع فرهنگی و اجتماعی ، انتقاد اجتماعی ، تأمل و فرصتی از تجربه زندگی شکل دهنده است. هدف اصلی این مسابقه ایجاد یک ارتباط بین المللی به لطف سینما و مکانی است که در آن انتقاد ، مقایسه ، توسعه ایجاد می شود. “جشنواره Social World Film Festival اولین و تنها مسابقه ای است که به لحاظ تفسیر ، به سینمای اجتماعی اختصاص دارد و به قدرت سینمای اجتماعی اعتقاد دارد تا مخاطب را به تأمل در این مضامین سوق دهد.
این فستیوال به آثار ثبت شده در بخش ویژه “بازار فیلم” امکان بازدید می بخشد و همه فیلم های کوتاه موجود در هر بخش و حتی بخش بازار فیلم، همراه با سایر انتخاب های جشنواره جهانی فیلم اجتماعی ، برای دریافت جایزه کانال های سینمایی Rai به ارزش ۳،۰۰۰.۰۰ یورو برای دستیابی به حق پخش در شبکه های وب Rai ، رقابت می کنند.

آثار متعلق به این گزینش ها در جریان رویدادی که از ۱۱ ژوئیه تا ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۱ در (ساحل سورنتو ، ایتالیا) فعالیت و با هدف جریان نوآورانه و سینمای نو انجام می شود. از تعامل مستقیم و در ارتباط فیلمسازان با مخاطبان رویداد اطمینان حاصل کنید.
در یک دهه‌ی گذشته، شرکت در جشنواره بین المللی Social World Film Festival به معنای امکان ارائه برخی از آثار منتخب در رویدادهای سازمان یافته در سراسر جهان از جمله، لس آنجلس ، نیویورک ، ریودوژانیرو ، وین ، واشنگتن دی سی ، سئول ، بوسان ، برلین ، بارسلونا ، آمستردام ، کن ، مونت کارلو ، پاریس ، استانبول ، سانفرانسیسکو ، توکیو ، سیدنی بوده ایم. ، مارسی ، پالما ، تونس ، هنگ کنگ ، جاکارتا بوده است و مدیران دیگر فستیوال ها در این رویداد حضور دارند.

عوامل فیلم “جنگ خودی” عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: جاوید فراهانی
مشاور پروژه: حمیدرضا افشار
تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران و جاوید فراهانی

بازیگران: فرهاد نجفی و شیما خوش اقبال
تصویر بردار: رضا شاد
طراح گریم: علیرضا خورشید
صدا بردار: امیر عباس زاهدی
تدوین: علیرضا احمدی
جلوه های ویژه بصری: نیما شاعری
صداگذار: عرفان ابراهیمی
اصلاح رنگ و نور: ابوالفضل هاشم زاده
مدیر تولید: علی حاجیلو
دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر جاری
منشی صحنه: سپیده نادری
دستیاران تصویر: محمود اسکندری. ماهان شاد. محمد حمزه ای.
دستیار تدوین: محسن جوادی
موسیقی متن: محمد طالبی
عکاس: طاها کنشلو
طراح پوستر: حمید نصیری
پخش کننده: جاوید فراهانی
مدیر روابط بین الملل و مترجم: کاوه جهانگیری و…

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار