رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بهروز شعیبی کارگردانی فصل دوم سریال «بانوی عمارت» را تکذیب کرد. مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد که در سال ۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما رفت، از سریال‌های محبوبی است که بارها درباره ساخت فصل دوم آن صحبت شده، اما با وجود نگارش فیلمنامه، هنوز به نتیجه نرسیده است. در حالی که امروز ۳۰ شهریورماه برخی از […]

بهروز شعیبی کارگردانی فصل دوم سریال «بانوی عمارت» را تکذیب کرد.

مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد که در سال ۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما رفت، از سریال‌های محبوبی است که بارها درباره ساخت فصل دوم آن صحبت شده، اما با وجود نگارش فیلمنامه، هنوز به نتیجه نرسیده است.

در حالی که امروز ۳۰ شهریورماه برخی از رسانه‌ها از کارگردانی فصل دوم سریال «بانوی عمارت» توسط بهروز شعیبی خبر داده بود، شعیبی این موضوع را تکذیب کرد.

او نوشت: «عزیزالله حمیدنژاد جزو کارگردانان با دقت و کاربلدی است که با علاقه کارهایش را دنبال می‌کنم، از جمله آثار ایشان سریال خوب «بانو‌‌ی‌عمارت» است که به جرات می‌توان گفت از معدود کارهای قابل تامل و دیدنی این سال‌های تلویزیون است.

خبر منتشرشده مبنی بر ساخت فصل دوم این مجموعه توسط بنده کاملا اشتباه است. در واقع «بانوی عمارت» قبل از هر اسمی برای من «بانوی عمارت‌ِ حمیدنژاد» است؛ حتی شنیدن این خبر کذب مرا شرمنده استاد خوبم آقای حمیدنژاد می‌کند، چه رسد به اینکه بپذیرم جای ایشان بنشینم.»

همچنین مجید مولایی تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر ساخت فصل دوم این سریال را تکذیب کرد. وی گفت: قصد ساخت فصل دوم این سریال تاریخی را نداریم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار