رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «شب به‌خیر ملیکا» ساخته البرز پورصیاد بهترین فیلم جشنواره WUIFF شد. به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شب به‌خیر ملیکا» به‌نویسندگی و کارگردانی البرز پورصیاد و تولید انجمن سینمای جوانان ایران که پیشتر در جشنواره‌های مختلفی از جمله Riverside آمریکا و Edukino لهستان حضور داشته‌است، در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی White […]

فیلم کوتاه «شب به‌خیر ملیکا» ساخته البرز پورصیاد بهترین فیلم جشنواره WUIFF شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شب به‌خیر ملیکا» به‌نویسندگی و کارگردانی البرز پورصیاد و تولید انجمن سینمای جوانان ایران که پیشتر در جشنواره‌های مختلفی از جمله Riverside آمریکا و Edukino لهستان حضور داشته‌است، در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی White Unicorn به‌عنوان بهترین فیلم کوتاه برگزیده شد.

این جشنواره  (White Unicorn International Film Festival) که به طور مشترک توسط سازمان‌های WUIFF هند، Create Asia Group هنگ کنگ، L’ulcera del Signor ایتالیا و Studio51 ژاپن برگزار می‌‍شود،با هدف حمایت از فیلم‌سازان مستقل جهان در دسامبر ۲۰۲۱ برندگان خود را معرفی کرد تا در جشن سالانه Gala Fest WUIFF حضور داشته باشند. این جشنواره برپایه شعار «همه رویاهای ما می توانند محقق شوند، اگر ما شجاعت دنبال کردن آن‌ها را داشته باشیم» و با این رویکرد که فیلم چیزی جز هنر خلاقانه نیست و با این ابزار، مردم را (اطلاعات، آموزش، سرگرمی و انتقال فرهنگ) بیان می‌کند و اتکا به این امر که هر فردی داستانی دارد؛ داستان‌هایی که ما را مسحور می‌کنند، داستان‌هایی که ما را به فکر می‌اندازند، داستان‌هایی که ما را باور می‌کنند و به ما امید و الهام می‌دهند، برگزار می‌شود.
در خلاصه داستان «شب به‌خیر ملیکا» آمده است:
«وقتی هیچ‌کس تورور نمی‌خواد، می‌خوابی، می‌خوابی که دیگه پا نشی، شاید واسه همیشه…»عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند: 

نویسنده ،تدوین‌گر و کارگردان: البرز پورصیاد
بازیگران:نسرین بابایی، هلنا خلیلی
دستیار اول کارگردان: مانا پاک‌سرشت
تصویربردار: داوود اشرفی
صدابردار: علیرضا دریادل
اصلاح رنگ: امید هاشم‌لو
آهنگساز: آرش عشقی
گیتار الکتریک و میکس و مستر: جابر بهارمست
کمانچه: فرشاد بالایی
مدیر تولید: اسماعیل حاجتی
جانشین تولید: سیامک حسین‌پور
مدیر مالی: شهرام پرآور
تدارکات: محمدرضا نخجیری
مشاور پخش: شهاب گلچین
عکاس: الهام سمرقندی
گروه تصویر: وحید قادری، نعیم اسمی، ناصر تقی‌زاده
تهیه‌کننده: دانیال شفیعی
تهیه‌شده در انجمن سینمای جوانان ایران

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار