رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

با انتشار فراخوان ثبت نام در جشنواره فیلم کوتاه (BSFE) Brussels Short Film Festival آغاز شد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست‌و‌پنجمین جشنواره فیلم‌های کوتاه آسیایی «بروکسل» فراخوان خود را منتشر کرد و از ۲۰ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ در شهر بروکسل کشور بلژیک برگزار خواهد شد. این جشنواره […]

با انتشار فراخوان ثبت نام در جشنواره فیلم کوتاه (BSFE) Brussels Short Film Festival آغاز شد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست‌و‌پنجمین جشنواره فیلم‌های کوتاه آسیایی «بروکسل» فراخوان خود را منتشر کرد و از ۲۰ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ در شهر بروکسل کشور بلژیک برگزار خواهد شد.

این جشنواره مکان و فرصتی برای دوست‌داران سینما اعم از مخاطبان و حرفه ای‌هاست و هدف آن ترویج و پخش فیلم‌های کوتاه و ایجاد ارتباط بین مخاطبان، کارگردانان جوان و متخصصان است.

گفتنی است جایزه بزرگ جشنواره ۳۵۰۰ یورو است و برندگان جایزه بزرگ مسابقات بین‌المللی و ملی جشنواره «بروکسل» واجد شرایط بررسی در بخش فیلم کوتاه آکادمی اسکار خواهند بود؛ همچنین این جشنواره به بهترین بازیگر زن و مرد و بهترین فیلم به انتخاب هیأت داوران ۱۰۰۰ یورو و به بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران ۱۵۰۰ یورو جایزه اهدا می‌کند.

قوانین عمومی شرکت در Brussels Short Film Festival:

– جشنواره فیلم‌های کوتاه از همه نوع ژانر می‌پذیرد.
– مدت زمان فیلم‌ها نباید بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد.
– فیلم‌ها باید پس از ۱ ژانویه ۲۰۲۰ تولید شده باشند.
– در صورت انتخاب، فایل اکران الزاماً باید به زبان انگلیسی یا دارای زیرنویس به زبان انگلیسی باشد.
– دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در بخش مسابقه بین‌المللی نسل بعدی شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره فیلم‌های کوتاه آسیایی «بروکسل» تا ۲۳ ژانویه مهلت ثبت نام دارند و تاریخ اعلام اسامی راه‌یافتگان ۲۵ مارس ۲۰۲۲ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار