رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

نادر فلاح بازیگر سینما و تئاتر درباره نقش خود در فیلم سینمایی »لایه های دروغ » سخن گفت. نادر فلاح بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با دو فیلم سینمایی «لایه های دروغ» و «ملاقات خصوصی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره نقش خود در فیلم «لایه های دروغ» عنوان کرد: نقشی که من در فیلم […]

نادر فلاح بازیگر سینما و تئاتر درباره نقش خود در فیلم سینمایی »لایه های دروغ » سخن گفت.

نادر فلاح بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با دو فیلم سینمایی «لایه های دروغ» و «ملاقات خصوصی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره نقش خود در فیلم «لایه های دروغ» عنوان کرد: نقشی که من در فیلم سینمایی به کارگردانی رامین سهراب بازی می کنم مردی است که در حادثه ای همسرش را از دست می دهد و به واسطه این اتفاق از یک آدم خوب معمولی به یک خلافکار تبدیل می‌شود و به دنبال انتقام از افرادی است که باعث مرگ همسرش شدند.

بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» اظهار کرد: فیلمبرداری کار در دو بخش انجام شد؛ یک بخش از فیلم ضبط شده بود که به دلیل سانحه ای که برای کارگردان فیلم اتفاق افتاد یک مدت کار تعطیل شد و بعد از مدتی دوباره ضبط کار شروع شد تا مراحل فیلمبرداری کار به پایان رسید.

بازیگر سریال «زیرخاکی» بیان کرد: این فیلم در دو کشور ایران و فنلاند جلوی دوربین رفت که سکانس هایی که من در آن به ایفای نقش پرداختم همگی در تهران بودند.

فلاح درباره فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس نیز اظهار کرد: «ملاقات خصوصی» اثر دیگری است که در ژانر ملودرام اجتماعی ساخته شده است و در آن نقش یک زندانی را بازی می کنم.

کارگردان نمایش «مختلف الاضلاع» با اشاره به فعالیت خود در زمینه نمایش مطرح کرد: در حال تمرین نمایشی به کارگردانی سهند خیرآبادی به نام «مستخدم» هستم که قرار است در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته باشد و پس از پایان جشنواره به اجرای عموم برسد.

کارگردان نمایش «افق در آوای پرندگان زرد» گفت: شرایط کرونا تا قبل از واکسیناسیون در روند فعالیت هنری همه هنرمندان تاثیر داشت البته نه آنقدر زیاد که هیچ فعالیتی نداشته باشیم ولی با واکسیناسیون همگانی که صورت گرفت شرایط بهتر شد و در یک فضای ایمن تر به کار ادامه دادیم.

بازیگر سریال «سرگذشت» اظهار کرد: همچنین سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی اثر تلویزیونی ۴۵ قسمتی محصول سیمافیلم است که با پایان یافتن فیلمبرداری آن برای پخش از صدا و سیما مراحل فنی خود را می گذراند.

بازیگر سریال «زمین گرم» مطرح کرد: به زودی برای بازی در سریال تلویزیونی «زیرخاکی ۳» به کارگردانی جلیل سامان جلوی دوربین خواهم رفت که به امید خدا برای پخش در ایام نوروز آماده خواهد شد.

نادر فلاح در پایان گفت: سریال «نوبت لیلی» یک سریال عاشقانه به کارگردانی روح الله حجازی دیگر اثری است که در آن به ایفای نقش می پردازم که این سریال از شبکه خانگی و پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. بخشی از سکانس هایی که در آن به ایفای نقش می پردازم، فیلمبرداری شده و برای بخشی دیگر منتظر اعلام زمان فیلمبرداری هستم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار