رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

برنامه” دستخط “شبکه پنج سیما، جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۶:۱۵ با حضور مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مهندس ضرغامی با حضور در برنامه” دستخط” به تبیین ارزیابی دولت سیزدهم و چگونگی پیوستن […]

برنامه” دستخط “شبکه پنج سیما، جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۶:۱۵ با حضور مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مهندس ضرغامی با حضور در برنامه” دستخط” به تبیین ارزیابی دولت سیزدهم و چگونگی پیوستن به دولت دکتر رئیسی می پردازد.
همچنین چگونگی انتخاب وی به عنوان رییس صداوسیما در سالهای ۸۳ تا ۹۳ و ایده‌ی تاسیس بخش خبری ۲۰:۳۰ از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد.
بخش دیگری از گفتگوی برنامه”دستخط” که در سالروز پیروزی جشن انقلاب اسلامی تقدیم نگاه مخاطبان می شود، به واکاوری چالش‌های پیش‌روی جریان‌های انقلابی، نگاهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و چگونگی حرکت در این مسیر اختصاص دارد.
سختی‌های برگزاری مناظرات انتخاباتی، ناگفته‌های زندگی شخصی و دوران‌های کاری از دیگر محورهای تماشایی برنامه گفتگو محور ” دستخط” است.
“دستخط” که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است.
این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها حوالی ساعت۱۶:۱۵ تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار