رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

دیوید لینچ سینماگر نامدار دنیا خطاب به پوتین که به اوکراین حمله کرده است گفت تو هر چه کاشته درو خواهی کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، دیوید لینچ سینماگر سرشناس دنیا از برنامه گزارش آب و هوای روزانه خود در یوتیوب استفاده کرد تا در میانه تهاجم روسیه علیه اوکراین به ولادیمیر پوتین پیامی شدید اللحن […]

دیوید لینچ سینماگر نامدار دنیا خطاب به پوتین که به اوکراین حمله کرده است گفت تو هر چه کاشته درو خواهی کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، دیوید لینچ سینماگر سرشناس دنیا از برنامه گزارش آب و هوای روزانه خود در یوتیوب استفاده کرد تا در میانه تهاجم روسیه علیه اوکراین به ولادیمیر پوتین پیامی شدید اللحن و احساسی دهد.

لینچ که از سال ۲۰۱۷ به این طرف هیچ پروژه بلندی را کارگردانی نکرده است، از طریق یوتیوب با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند.

دیوید لینچ در بخشی از صحبت های شب گذشته ۲۵ فوریه خود خطاب به پوتین رییس جمهوری روسیه گفت: مرگ و ویرانی برای تو اجتناب ناپذیر است. تو آنچه را کاشته ای درو خواهی کرد.

خالق «جاده مالهالند» خطاب به پوتین گفت: ما انسان هایی هستیم که در نجوه رفتارمان با همنوعان مان مسئولیم و باید بگویم یک قانون در طبیعت وجود دارد، یک قانون سخت و سریع که هیچ راه گریزی برای آن وجود ندارد و این قانون آن است که شما هرچه بکارید، درو خواهی کرد  و اکنون تو در حال کاشت مرگ و نابودی هستی.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار