رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

شبکه آی‌فیلم همچون سال گذشته چند سریال جدید و پرطرفدار را برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته است. به گزارش ایلنا به نقل از آی‌فیلم، هر ساله با فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، شبکه‌های سیما با تولید و پخش سریال‌های جدید با مخاطبان خود همراه می‌شوند و شبکه آی‌فیلم هم در همین راستا با […]

شبکه آی‌فیلم همچون سال گذشته چند سریال جدید و پرطرفدار را برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از آی‌فیلم، هر ساله با فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، شبکه‌های سیما با تولید و پخش سریال‌های جدید با مخاطبان خود همراه می‌شوند و شبکه آی‌فیلم هم در همین راستا با چند سریال جدید مهمان خانه‌ مخاطبان خود خواهد شد:

۱. عید امسال

داستان مجموعه تلویزیونی طنز «عید امسال» در مورد ماجراهای گوناگونی است که برای خانواده عباس آقا (محسن قاضی‌مرادی) حول و حوش عید نوروز اتفاق می افتد.

۲. دزدان مادر بزرگ

در روز عید غدیر خم، پیرزنی که در منزلش به تنهایی زندگی می‌کند، منتظر فرزندان خود است تا در آن روز، به دیدارش آمده و سری به او بزنند. در این حین، سه دزد جوان، به طمع سرقت یک میراث گران‌بها که تصور می‌کنند به پیرزن رسیده، وارد منزل او شده و پیرزن را به عنوان گروگان به خانه خود می‌برند. پیرزن به جای نگرانی و ترس، سعی می‌کند با خونسردی و آرامش، جای خالی مادر را برای آن سه جوان پر کند. رابطه مهرآمیز و مادرانه پیرزن با سه جوان و جستجوی فرزندان پیرزن برای یافتن او، ماجراهایی دیدنی را رقم می‌زند.

۳. بانوی سردار

بانوی سردار بخشی از زندگی بی‌بی مریم ملقب به سردار مریم را روایت می‌کند. بی بی مریم بختیاری خواهر علیقلی‌خان سردار اسعد و فرزند حسینقلی خان بود. فرزند او علیمردان خان هم از مبارزان این دوره تاریخی بود. بی‌بی مریم با ایستادگی مقابل ظلم خوانین منطقه، بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد. علی‌مردان خان هم با  ایجاد وحدت بین اقوام ترک و لر، توانست مقابل نیروهای انگلیسی که از حمایت حکومت مرکزی برخوردار بودند بایستد. این سریال بر اساس یک برداشت آزاد از شخصیت و زندگی بی بی مریم ساخته شده‌است.

۴. بوتیمار

داستان این سریال در مورد خانواده ای به اسم خانواده گلابی است که قبل از شیوع ویروس کرونا ۴ خودرو از شرکت لیزینگ خریداری کرده‌اند تا آنها را بفروشند و خانهٔ بزرگی برای مادر خانواده بخرند اما خودروها تحویل داده نمی‌شود تا این که پدر خانواده یعنی پرویز گلابی (با بازی حمید لولایی) متوجه می‌شود این شرکت کلاه‌بردار بوده و برای پیدا کردن طلاهای خانم خود (با بازی مرجانه گلچین) که به یکی از کارمندان لیزینگ داده بود عازم شمال کشور می‌شود…

۵. تئاتر در صحنه (آقا رشید)

تئاتر در صحنه برنامه ای کمدی با هنرنمایی قدرت الله ایزدی است که برای اولین بار در دهه هفتاد از تلویزیون پخش شد. ستاره این برنامه طنز قدرت الله ایزدی است که با نام آقا رشید و با لهجه شیرین اصفهانی نقش آفرینی می کند.

۶. شرم

این سریال روایتگر زندگی چند خانواده است که اعضای هرکدام از آنها گرفتاری‌های خاص خود را دارند و در نهایت همه آن‌ها با یک نخ تسبیح به هم وصل می‌شوند.

۷. گلچین برنامه «۱۴اینچ»

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون پخش می شود و امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفتگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمدی با اجرای میثم درویشان‌پور از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه پخش می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار