رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

ویژه برنامه «پهلوون» با محوریت استعدادیابی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «پهلوون»، ویژه استعدادیابی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، در ماه مبارک رمضان هر روز میزبان گروه‌های مختلف ورزش زورخانه‌ای از […]

ویژه برنامه «پهلوون» با محوریت استعدادیابی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «پهلوون»، ویژه استعدادیابی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، در ماه مبارک رمضان هر روز میزبان گروه‌های مختلف ورزش زورخانه‌ای از سراسر کشور خواهد بود و هر یک از این گروه‌ها به اجرای ورزش‌ها و حرکات خود می‌پردازند.

این برنامه با هدف احیا و ترویج ورزش پهلوانی و آشنا کردن نسل جدید و علاقمندان به ورزش با آیین‌های باستانی و آموزه‌های معنوی در ورزش ایران طراحی و تولید شده است که در خلال آن وسایل، اصطلاحات، قوانین و… ورزش زورخانه‌ای نیز به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

لازم به ذکر است علیرضا اسکندریان تهیه کننده برنامه استعدادیابی «پهلوون» است، و سعید شهبازی نیز اجرای این برنامه را بر عهده دارد؛ همچنین علی جلیلجو نیز به عنوان کارشناس در این برنامه حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار