رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

گروه معارف شبکه پنج سیما در لیالی قدر (شب های ۱۹،۲۱،۲۳ ماه مبارک رمضان) مراسم احیاء و شب زنده داری حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) را از ساعت ۲۲ برای مخاطبان پخش می نماید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت […]

گروه معارف شبکه پنج سیما در لیالی قدر (شب های ۱۹،۲۱،۲۳ ماه مبارک رمضان) مراسم احیاء و شب زنده داری حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) را از ساعت ۲۲ برای مخاطبان پخش می نماید.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) (چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه) مراسم احیای از ساعت ۲۲ تقدیم نگاه مخاطبان می شود. در این شب قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حسن شالبافان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی از این شبکه پخش می شود.
این ویژه برنامه همچنین در دومین شب قدر (جمعه ۲ اردیبهشت ماه) بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت مولای متقیان به پوشش تصویری سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری خواهد پرداخت و قرائت دعای جوشن کبیر محمدرضا غلامرضازاده و احمد زین العابدین فرد را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.
اما در سومین شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه) شبکه پنج سیما سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکترناصر رفیعی را برای حاضران خواهد داشت. همچنین پخش دعای پر فضیلت جوشن کبیر و مناجات خوانی با نوای گرم حمید رمضان پور و امیر نعیمی از دیگر بخش های برنامه های ویژه این شبکه است که به میزبانی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار