رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

رادیو اقتصاد در روز قدس در روز بیداری امت اسلامی با برنامه “روز بیداری” در خدمت شنوندگان خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین […]

رادیو اقتصاد در روز قدس در روز بیداری امت اسلامی با برنامه “روز بیداری” در خدمت شنوندگان خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد. این توطئه از همان اولین سالهای اجرا، با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان های آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر و سیاسی ـ نظامی، چهره خود را نشان داد.

در این برنامه دولتمردان در مورد جایگاه و اهمیت روز قدس در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مطالبی را بیان می کنند.

بررسی اهداف و راهبردهای اقتصادی رژیم اسرائیل در منطقه خاورمیانه، و تعاملات اقتصادی، بررسی روابط اقتصادی و تجاری اسراییل نفوذ اقتصادی در کشورهای آفریقایی و منطقه آسیای مرکزی و قفقاز، نقش سرمایه‌ داران صهیونیست در سیاست‌گذاری‌های آمریکا و تلاش برای محدود کردن نقش ایران و … از دیگر محورهای موضوعی این برنامه می باشد.

“روز بیداری” به تهیه کنندگی حمیدرضا کجوری جمعه ۹ اردیبهشت مصادف ۲۷ رمضان ساعت ۰۹:۰۵ از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار