رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود:

نخستین فیلمواره خلیج فارس

انجمن سینمای جوانان ایران با مشارکت وزارت میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی برای نخستین بار «فیلمواره خلیج فارس» را برگزار می‌کند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین «فیلمواره خلیج فارس» به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت‌ماه) به‌مدت ۳ روز، هم‌زمان در چهار استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان […]

انجمن سینمای جوانان ایران با مشارکت وزارت میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی برای نخستین بار «فیلمواره خلیج فارس» را برگزار می‌کند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین «فیلمواره خلیج فارس» به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت‌ماه) به‌مدت ۳ روز، هم‌زمان در چهار استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان، توسط دفاتر انجمن در این استان‌ها، برگزار می‌شود.

«فلکیان» معاون امور استان‌ها و مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران ضمن اعلام این خبر افزود: این رویداد ملی با مشارکت وزارت میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی برگزار می‌شود و شامل برنامه‌هایی نظیر نمایش هم‌زمان ۳ باکس فیلم از فیلم‌سازان این ۴ استان، برپایی نمایشگاه عکس از عکاسان این استان‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی مجازی با حضور فیلم‌سازان و پیشکسوتان این عرصه خواهد بود

معاون امور استان‌های انجمن افزود: «عبدالرحمن برزگر» مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر دبیری «فیلمواره خلیج فارس» را برعهده دارد و درپی نشست‌های مختلف مجازی با مدیران دفاتر هرمزگان، آبادان، اهواز، دزفول، بوشهر و زاهدان برنامه‌های متنوعی در این دفاتر تدارک دیده شده تا این رویداد ملی به بهترین شکل برگزار شود.

فلکیان این رویداد را حرکتی فرهنگی در جهت هم‌افزایی دفاتر و فیلم‌سازان عنوان کرد و افزود: خلیج فارس متعلق به همه‌ی ایرانیان است و انجمن سینمای جـوانان ایران نیز با داشتن ظرفیت‌های منحصر به‌فرد در آموزش و تولید محتوا با موضوع «خلیج فارس» مصمم است دین خود را در این عرصه ادا کند.

وی افزود: تعداد ۲۰ فیلم با همین موضوع از تولیدات بی‌شمار این ۶ دفتر انتخاب شده که قرار است طی سه روز همزمان به‌صورت حضوری در دفاتر یاد شده و نیز به‌صورت آنلاین در پلتفرم «میدیو» به نشانی https://www.midio.ir اکران ‌شود.

مدیر جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران در رابطه با برگزاری نشست‌های تخصصی در این فیلمواره گفت: با توجه به ظرفیت دفتر خوزستان، «مهدی کیخایی» مدیر این دفتر عهده‌دار آموزش‌های مجازی این رویداد است که از طریق صفحه مجازی دفتر خوزستان به نشانی iycskhuz@ برای علاقه‌مندان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

فیلمواره خلیج فارس از دهم تا سیزدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار