رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “داستان یک شهر” محصول تازه گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمد رضا آهنج اوایل خرداد ماه به اتمام می رسد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فرشید محمودی تهیه کننده سریال “داستان یک شهر” با اعلام این […]

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “داستان یک شهر” محصول تازه گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمد رضا آهنج اوایل خرداد ماه به اتمام می رسد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فرشید محمودی تهیه کننده سریال “داستان یک شهر” با اعلام این مطلب گفت: به تازگی بازیگرانی چون: امیر دژاکام، صحرا اسداللهی و مانی رحمانی به این مجموعه اضافه شده اند و گروه تصویر برداری اکنون در غرب تهران مشغول ضبط سکانس هایی از این سریال هستند.
وی ادامه داد: تمامی لوکیشن های تصویربرداری این مجموعه در استان تهران است و اکنون بیش از ۹۰ درصد از این پروژه ضبط شده است.


محمودی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال “داستان یک شهر” در حال انجام است و دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگسازی این سریال را بر عهده دارد.
بنا بر این گزارش مجموعه تلویزیونی “داستان یک شهر” یکی از سریال های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه ۸۰ بود که بعد از ۲۰ سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را بر عهده گرفته است. داستان یک شهر روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه ‌ساز در شهر شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گود برداری غیر اصولی یک ساختمان راهی می شوند و … این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.


دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و… تاکنون جلوی دوربین رفته اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار