رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقلا ز روابط عمومی شبکه پنج؛ برنامه ” تهران ۲۰″، هجدهم اردیبهشت ماه، با حضور دکتر”لطف الله فروزنده دهکردی” معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به بررسی راهبردها و برنامه توسعه شهرداری پرداخت. در این برنامه دکتر”لطف الله فروزنده دهکردی” با اشاره به همکاری و […]

به گزارش سینماخانه و به نقلا ز روابط عمومی شبکه پنج؛ برنامه ” تهران ۲۰″، هجدهم اردیبهشت ماه، با حضور دکتر”لطف الله فروزنده دهکردی” معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به بررسی راهبردها و برنامه توسعه شهرداری پرداخت.

در این برنامه دکتر”لطف الله فروزنده دهکردی” با اشاره به همکاری و هماهنگی خوب میان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران از اقدمات صورت گرفته طی شش ماه اخیر و برنامه های شهرداری تهران برای سال های آتی خبر داد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اظهار داشت: طی دویست روز اخیر حدود ۱۷۵ اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی شهری اضافه شد، نزدیک به ۱۲۵۰هکتار فضای سبز در ده منطقه ایجاد شد، حدود ۲۵۰۰ تاکسی نوسازی و به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شد و همچنین ۳ ایستگاه مترو راه اندازی و آماده برای استفاده شهروندان شد.

دکتر فروزنده ادامه داد: از دیگر فعالیت های مهم شهرداری تهران طی شش ماه اخیر می توان به ایجاد قرارگاه مسکن با همکاری دولت و وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد که در راستای طرح های توسعه مسکن دولت، بسیار کمک کننده خواهد بود.
وی افزود: درخصوص بافت فرسوده شهر تهران نیز با اقدامات و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران گشایش هایی خواهیم داشت که منجر به تحول در در بافت فرسوده شهر تهران خواهد شد.

دکتر”لطف الله فروزنده دهکردی” با اشاره به مسئله جمع آوری معتادان از سطح شهر و پاکسازی برخی از نقاط شهری مانند دره فرحزاد و تا حدودی میدان شوش را از اقدامات قابل توجه در شهرداری تهران دانست.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در خصوص پروژه های ناتمام شهر تهران اظهار گفت: پروژه هایی در تهران نظیر پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در شرق تهران که به بزرگراه آزادگان متصل خواهد شد، پروژه توسعه بزرگراه یادگارامام و همچنین تونل مواصلاتی مابین میدان سپاه و بزرگراه آزادگان پروژه هایی هستند که مطالعه شده اند ولی نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد که متاسفانه در دوره قبل شهرداری تهران پیگیری نشدند.

در انتها دکتر فروزنده یکی از دغدغه های مهم شهرداری تهران را دعوت و جذب سرمایه گذاران برای به اجرا درآوردن این پروژه ها دانست چراکه این قبیل از پروژه ها علاوه بر تسهیل در امور شهروندان، می تواند هم برای شهر ارزش افزوده داشته باشد و هم دارای درآمد و سود مناسبی برای سرمایه گذاران باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار