رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

برنامه «زیر چتر لبخند» با همکاری شنوندگان طناز رادیو صبا راهی آنتن می‌شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زیرچتر لبخند» عنوان برنامه جدیدی از این شبکه رادیویی است، که با رویکرد معرفی و پخش آثار رسیده به جشنواره طنز رادیویی «زیر چتر لبخند» راهی آنتن می شود. آزاده شاهرخ […]

برنامه «زیر چتر لبخند» با همکاری شنوندگان طناز رادیو صبا راهی آنتن می‌شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زیرچتر لبخند» عنوان برنامه جدیدی از این شبکه رادیویی است، که با رویکرد معرفی و پخش آثار رسیده به جشنواره طنز رادیویی «زیر چتر لبخند» راهی آنتن می شود.
آزاده شاهرخ مهر تهیه کنند این برنامه گفت: «رادیو صبا» به عهدی که با شنوندگان در «جشنواره زیر چتر لبخند» بسته بود، وفا کرد. در پایان این جشنواره قرار شد، آثار برگزیده در رادیو صبا پخش شود و برندگان با همکاری عوامل رادیو صبا در این شبکه برنامه سازی نمایند.
برنامه «زیر چتر لبخند» برپایه آثار رسیده به جشنواره و با همکاری برگزیدگان این جشنواره در بخش برنامه سازی راهی آنتن می شود.
وی افزود: در این برنامه با کسانی که آثار طنز خود را برای «جشنواره زیرچتر لبخند» ارسال کرده اند گفتگو می شود و آثار ارسالی آنها در بخش های متنوع «اجرای طنز، نمایش طنز و پادکست» تقدیم مخاطبان می شود.
احمدرضا موسوی مجری برنامه از مخاطبان می پرسد که «چطور استعداد برنامه سازی طنز را در خود کشف کردند؟ و چگونه آثار طنز خود را تولید کردند؟»
تهیه کننده «زیر چتر لبخند» در ادامه گفت: شنوندگان طناز رادیو صبا می توانند با مراجعه به سایت شبکه به آدرس Radiosaba.ir آثار طنز خود را برای این برنامه ارسال نمایند.
گفتنی است آثار ارسالی مخاطبان در بخش های مختلف برنامه «زیرچتر لبخند» پخش می شود و در دوره دوم «جشنواره زیر چتر لبخند» مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای احمدرضا موسوی و همکاری مخاطبان طناز رادیو صبا روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۸ راهی آنتن می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار