رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ رادیو فرهنگ در سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های «عمارت خانه خورشید»،«هفت کوچه» و «پنجره فولاد» را پخش می کند. در دهه کرامت بیشتر برنامه های این شبکه رادیویی مثل صبح به وقت فرهنگ، بوطیقا، وطن فارسی ‌و‌هفت اقلیم در بخش های […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ رادیو فرهنگ در سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های «عمارت خانه خورشید»،«هفت کوچه» و «پنجره فولاد» را پخش می کند.

در دهه کرامت بیشتر برنامه های این شبکه رادیویی مثل صبح به وقت فرهنگ، بوطیقا، وطن فارسی ‌و‌هفت اقلیم در بخش های مختلف دهه کرامت پرداختند و برای میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های « عمارت خانه خورشید»، « هفت کوچه» و یک ویژه برنامه ترکیبی تقدیم شنوندگان می شود.
محمدرضا حاج حیدری تهیه کننده « عمارت خانه خورشید» در خصوص موضوع برنامه گفت: ما در این برنامه که به صورت مستقیم از حرم رضوی روی آنتن می رود به کتابشناسی امام رضا (ع) به طور ویژه می پردازیم ‌‌مهمانانی در حوزه فرهنگ و کتاب و نشر رضوی داریم که حامد عباسی به عنوان گوینده با آنها گفتگو می کند.
« عمارت خانه خورشید» پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن می رود .
همچنین برنامه هفت کوچه جمعه ۲۰ خردادماه هم به بررسی فرهنگ زیارت بین مردم اختصاص دارد و سکینه ارجمندی آن را اجرا می کند.
در این برنامه که ساعت۹:۰۰ صبح به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد پخش می شود منوچهر آذری و‌عباس محبی نیز هنرنمایی کرده و اوقات شادی را برای شنوندگان رادیو فرهنک رقم می زنند.
موسوی نژاد تهیه کننده این برنامه گفت: ما در این برنامه به مفهوم زیارت و چرایی آن در دین می پردازیم و جایگاه زیارت در فرهنگ مردم نیر در گفتگو با فرهنگیاران بررسی می شود.
همچنین ویژه بزنامه ای روز شنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود که به امام‌شناسی و سیره رضوی و گفتگو یا هنرمندان عرصه های مختلف که کاری ویژه درباره امام رضا علیه السلام داشته اند اختصاص دارد.
فاطمه محمدیان فر تهیه کننده « پنجره فولاد درباره این برنامه گفت : مهمانان این ویژه برنامه غلامرضا صنعتگر (خواننده)سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و خادم حرم مطهر رضوی،حجت الاسلام والمسلمین محمد پویا مفرد کارشناس مذهبی به همراه امیر صادقی گیوی نویسنده کتاب پنجره فولاداست .
گفتنی است در این روزها دیگر برنامه های رادیو فرهنگ‌نیز بخش هایی ویژه این مناسبت تقدیم شنوندگان می کنند .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار