رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس رادیو نمایش، این روز را تبریک گفت. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس رادیو نمایش در پیامی این روز را به اهالی این شبکه رادیویی و […]

مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس رادیو نمایش، این روز را تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس رادیو نمایش در پیامی این روز را به اهالی این شبکه رادیویی و فعالان این حوزه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «هوالسمیع

سلام و برکت الهی

ما برای آن که ایران
گوهری تابان شود
خون دلها خورده ایم…

این ترانه زنده‌یاد نادر ابراهیمی را بسیار دوست دارم، ایران را، انقلاب و دفاع مقدسش را نمی‌توان شناخت جز با مردم نازنینش.

هرگاه به سیمای فرزند برومندی می‌نگرم، بیش از هر چیز به پدر و مادرش، و مرارت های ایشان می‌اندیشم.

۶ تیرماه زادروز‌ پرنیان تخیل و تفکر ما روی موج ۱۰۷/۵ مگاهرتز است.

در سیمای بالنده صدای این عزیز نیز، بیش از هر چیز باید خون دل خوردگانش را پاسداشت و ستایش کرد، جمع شریف، اصیل، بی‌ادعا، مهجور، عاشق، دوست داشتنی، کاربلد و فرهیخته هنرمندان نمایش های رادیویی.

رادیو نمایش یازده ساله شد. شبکه‌ای که هر چند جوان و نوپاست، اما در اصالت محضی از فرهنگ و هنر قد کشیده تا حالا به پشتوانه ۸۰ سال نمایش رادیویی و حضور جمعی از بهترین های هنرهای نمایشی کشور، سرمایه‌دارترین باشد.

اما فراموش نمی‌کنیم که حق تمام رفتگان و حاضرانی که از سایه عمر و خون دل خویش مایه گذاشتند بر گردن رادیو نمایش است، مبارکشان باد.

سرشان سلامت و همواره تنور دلشان گرم و پر امید…

محسن سوهانی

مسئول هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار