رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«سندباد» نام یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیماست که با هدف آشنایی مخاطبان ایرانی با کشورهای مختلف جهان از دریچه روایات و بازگویی تجربه‌های جهانگردان سایر کشورها از ایران و همچنین ایرانیان ساکن کشورهای دیگر تهیه شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ یکی از اهداف برنامه «سندباد» […]

«سندباد» نام یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیماست که با هدف آشنایی مخاطبان ایرانی با کشورهای مختلف جهان از دریچه روایات و بازگویی تجربه‌های جهانگردان سایر کشورها از ایران و همچنین ایرانیان ساکن کشورهای دیگر تهیه شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ یکی از اهداف برنامه «سندباد» پرداختن به موضوعات مختلفِ کشورهای متفاوت در حوزه فرهنگ و سبک زندگی در فرمی جدید و متنوع شامل بخش‌های گوناگونی چون گفت‌وگو، مصاحبه، گزارش، مستند و مناظره است.
محور اصلی این برنامه گفت‌وگو با جهانگردان و گردشگران خارجی و ایرانیانی است که به نحوی تجربه زیست یا ارتباط با خارج از ایران را داشته‌اند. پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگی و همچنین جزییات مغفول مانده در این حوزه از رویکردهای مهم برنامه محسوب می‌شود.
همچنین ارتباط بدون میانجی و مستقیم با شرح زندگی مسافران از فرهنگ‌های مختلف و شنیدن روایات و تجربیات بی واسطه آنان تصویری واقعی و بدون کژتابی‌های نشات گرفته از شبکه‌های مجازی و رسانه های خبری را به دست می‌دهد.
برنامه «سندباد» هر هفته  دوشنبه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار