رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون مهمان دیشب شب‌نشینی بود؛ وی در این برنامه از زندگی شخصی خود صحبت کرد و سپس به آغاز فعالیت حرفه‌ای خود در سینما پرداخت. او همچنین از درس‌هایی که در زندگی گرفته است سخن گفت. بازیگر سینما و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون مهمان دیشب شب‌نشینی بود؛ وی در این برنامه از زندگی شخصی خود صحبت کرد و سپس به آغاز فعالیت حرفه‌ای خود در سینما پرداخت. او همچنین از درس‌هایی که در زندگی گرفته است سخن گفت.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آغاز بازی من در سینما بسیار اتفاقی بود و با اصرار دوستان و نزدیکان صورت گرفت؛ در آن زمان من هیچ برنامه‌ای برای بازیگر شدن نداشتم اما پس از قرار گرفتن در جلوی دوربین و ایفای نقش همکاران محترم با لطف بسیاری که داشتند از من خواستند تا در این حرفه بمانم و فعالیت خود را ادامه دهم.

حمیدیادامه داد: من در حال حاضر چهار نوه دارم و بزرگ‌ترین نوه من ۲۷ سالش است. اولین نوه من در سی‌وشش سالگی‌ام به دنیا آمد؛ به طور کلی ازدواج سریع و بچه‌دار شدن لذت‌ها و فوایدی دارد که افرادی که دیر ازدواج می‌کنند از آن برخوردار نمی‌شوند. فعالیت حرفه‌ای همزمان با زندگی خانوادگی بسیار دشوار بود. در ابتدا قرار بر این بود که تنها سالی یک فیلم بازی کنم اما با گذر ۴ الی ۵ سال و بزرگ شدن فرزندانم این روند تغییر کرد و همچنین پیشنهادهای هنری نیز افزایش پیدا کردند.

وی افزود: فرزندان من طی این سال‌ها همواره من را حمایت کردند اما با این وجود اگر با دقت به احساسات آن‌ها توجه کنید متوجه می‌شوید که تمایل آن‌ها به ادامه فعالیت من در بازیگری صد درصد نیست.

او اظهار داشت: من باور دارم اگر انسان یک بار دیگر با درک امروز خود به دنیا بیاید بسیاری از مسائل را تغییر می‌دهد. انسان هر روز مجدد به دنیا می‌آید و باید از تجربیات خود استفاده کند. یکی از تجربیات اصلی من آن است که دیگر هیچ فردی را قضاوت نکنم چرا که پس از انجام این کار یکی از بدترین ضربه‌ها را دیدم و متوجه شدم قضاوت کردن کار درستی نیست. برای مثال من همکاری داشتم که فرزند خود را از دست داده بود و من او را در زمان شادی‌اش قضاوت می‌کردم؛ چند سال بعد متاسفانه من نیز فرزند خود را از دست دادم و متوجه شدم قضاوت کردن بسیار اشتباه بوده و هر انسانی با بزرگ‌ترین درد‌ها هم می‌تواند لحظه‌ای خوشحال شود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من به دلیل آن که زود مادر شدم همواره احساس مادری به کوچک‌ترها دارم و در فعالیت‌های خود جوان‌تر‌ها را بیشتر درک می‌کنم و سعی دارم آن‌ها را راهنمایی کنم. من همواره برای جوان‌ترها احساس مسئولیت می‌کنم و باور دارم باید آن‌ها را راهنمایی و هدایت کنم.

حمیدی اظهار کرد: من بسیاری از درس‌های بازیگری بخصوص اخلاقیات حرفه‌ای در بازیگری را از شهلا ریاحی، جمشید مشایخی، داود رشیدی، محمدعلی کشاورز و چنین بزرگانی آموختم چرا که بسیار سر صحنه‌های فیلم‌برداری فروتن و افتاده بودند. این افراد بسیار متواضع و صبور بودند و هیچ زمان به شرایط بد صحنه اعتراض نمی‌کردند. من همچنین کارهای فاطمه معتمدآریا را بسیار دوست دارم و او یکی از الگوهای من در بازیگری است.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز یاسر گودرزی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار