رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

برنامه «خانه و خانواده» یکشنبه ۳۰ مرداد، با حضور دکتر مریم رامشت روانشناس پیرامون ویژگی های اثر گذاردوران کودکی گفت و گو می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، تجربیات دوران کودکی بر شخصیت و رفتار افراد در بزرگسالی تاثیر می گذارد و روابط خانوادگی و والدین مهمترین نقش را […]

برنامه «خانه و خانواده» یکشنبه ۳۰ مرداد، با حضور دکتر مریم رامشت روانشناس پیرامون ویژگی های اثر گذاردوران کودکی گفت و گو می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، تجربیات دوران کودکی بر شخصیت و رفتار افراد در بزرگسالی تاثیر می گذارد و روابط خانوادگی و والدین مهمترین نقش را در شکل گیری شخصیت یک فرد دارند.
به اعتقاد کارشناسان افراد با وجود تمامی ویژگی های که دارند در ادامه تجربیات کودکی خود به سر می برند که در گذشته آن ها را سپری کردند اکثر آنها با تجربه اتفاقات منفی در دوران کودکی شان هنوز تاثیر آن اتفاقات را در زندگی خود می بینند و متاسفانه بسیاری از همین تجربیات منفی تا بزرگسالی ادامه داشته و فرد را دچار درگیری های فراوانی می کند چراکه تجربیات دوران کودکی بر روابط اجتماعی فرد ، روابط عاشقانه و همچنین آموزش و پرورش تاثیر گذار می باشد.
از همین رو برنامه «خانه و خانواده» یکشنبه ۳۰ مرداد، با حضور دکتر مریم رامشت روانشناس پیرامون ویژگی های اثر گذاردوران کودکی گفت و گو می کند.
گفتنی است «خانه و خانواده»این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و با اجرای فاطمه ال عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار