رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

مجموعه مستند جدید ۴ قسمتی «مهندسی باستانی» از یکشنبه ۶ شهریور ماه، هر شب ساعت ۲۲، از شبکه چهار پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «مهندسی باستانی» محصول سال ۲۰۲۱ کمپانی آلمانی ZDF، به جذاب‌ترین شاهکارهای مهندسی از دنیای باستان، که مهندسی امروزی را الهام‌بخش و تحت […]

مجموعه مستند جدید ۴ قسمتی «مهندسی باستانی» از یکشنبه ۶ شهریور ماه، هر شب ساعت ۲۲، از شبکه چهار پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «مهندسی باستانی» محصول سال ۲۰۲۱ کمپانی آلمانی ZDF، به جذاب‌ترین شاهکارهای مهندسی از دنیای باستان، که مهندسی امروزی را الهام‌بخش و تحت تأثیر قرار داده، اختصاص دارد و سعی می‌کند پیوندی بین مهندسی باستان و مهندسی معاصر برقرار کنند.

تصاویر آرشیوی خیره‌کننده، مصاحبه‌های تخصصی، بازسازی‌های دراماتیک، تصاویر هوایی نفس‌گیر و استفاده از آخرین بینش‌های به‌دست‌آمده از طریق فناوری‌هایی که اسرار دنیای باستان را فاش می‌کنند، شاهکار مهندسی باستان و ارائه دیدگاه جدیدی در مورد تاریخچه های جذاب و مهم آنها را در این مجموعه مستند ۴ اپیزودی شاهد خواهیم بود و هر اپیزود نمایش دهنده بخشی از اوج یک مهندسی بی نظیر است که شامل دستاوردهای نمادین مانند اهرام، دیوار بزرگ چین، جاده های رومی و … می باشد.

«مهندسی باستانی» از یکشنبه ۶ شهریور تا چهارشنبه ۹ شهریور هرشب ساعت ۲۲ پخش و روز بعد در ساعت های ۲ بامداد، ۷ و ۱۵، از شبکه چهار سیما بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار