رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

۲۵محرم به روایتی شهادت امام سجاد(ع) است. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»،«دور عاشقان» ،«حرفی از نام تو» و«به افق نور» برای سالروز شهادت امام سجاد(ع) آماده شده است. «باغ ارغوان»۳۱ مرداد و اول شهریور، نوا‌ها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای مریم […]

۲۵محرم به روایتی شهادت امام سجاد(ع) است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»،«دور عاشقان» ،«حرفی از نام تو» و«به افق نور» برای سالروز شهادت امام سجاد(ع) آماده شده است.
«باغ ارغوان»۳۱ مرداد و اول شهریور، نوا‌ها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌کند.
«خانه دوست اینجاست» نیز در همین ایام با موضوع شرح دعای بیستم صحیفه سجادیه ،معروف به دعای مکارم اخلاق ومعرفی این دعای ژرف نگر و شرح فرازهایی از آن با حضور سید مرتضی جوادی و حجت الاسلام فرخی و به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود .
«دورعاشقان» با موضوع سیره و روش امام سجاد (ع) در زنده نگه داشتن قیام عاشورا دوشنبه ۳۱ مرداد ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود.

«حرفی از نام تو» ویژه برنامه دیگری است که با محوریت مستند گزارشی با خانواده های مدافع شهدای حرم گفت و گو شده است. این برنامه سه شنبه اول شهریور ساعت ۰۳:۳۰ پخش می شود.
و «به افق نور» در همین روز با مروری بر زندگی امام سجاد(ع) و نقش اجتماعی امام سجاد و جایگاه دعا در زندگی به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار